مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه اکنون 6 هزار و 500 هکتار زمین در استان بدون سند است از ثبت اسناد و املاک خواست در این باره تصمیم گیری کند.
کد خبر: ۶۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 03 June 2018

علیرضا مصطفی زاده بورا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این زمین ها باید به نام اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و یا راه و شهرسازی سند زده شود.
وی افزود: از اداره کل ثبت اسناد و املاک انتظار می رود به صدور سند برای این زمین ها سرعت دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 405 هکتار زمین دارای سند نیز باید توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به نام راه و شهرسازی منتقل شود که تا کنون محقق نشده است.
وی گفت: هرگونه واگذاری زمین باید با سند مالکیت انجام شود و اکنون تقاضاهای زیادی برای واگذاری زمین به دست رسیده اما زمین سند مالکیت ندارد و این یکی از مشکلات برای واگذاری است.
مصطفی زاده بورا در بخش دیگر سخنان خود در باره واگذاری زمین به متقاضیان گفت: دستگاه های دولتی و غیردولتی، بنیاد مسکن، شهرداری ها و بخش خصوصی از جمله متقاضیان دریافت زمین از این اداره کل هستند و در سه سال گذشته 311 هکتار زمین با کاربری های مختلف به متقاضیان واگذار شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: اکنون در محدوده شهر بجنورد هیچ کاربری اداری در اختیار راه و شهرسازی استان برای واگذاری به دستگاه های دولتی وجود ندارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار