مسوول سبك كونگ‌فو گرات‌سان استان قم خبر داد
مسوول سبك كونگ‌فو گرات‌سان استان قم از برگزاري رقابت‌هاي قرآني ويژه كونگ‌فوكاران قم و معرفي برترين‌هاي اين مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۸ 28 May 2018

به گزارش تابناک قم،محمدعلی کریمی اظهار کرد: مهمترین شاخصی که کونگ‌فو را در مقایسه با دیگر رشته‌های رزمی متمایز می‌کند، توجه ویژه به موضوعات و برنامه‌های فرهنگی در کنار تمام تلاش‌ها برای توسعه بخش قهرمانی این رشته است.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات صوت قرآن کریم ویژه کونگ‌فو کاران قم به میزبانی سبک کونگ‌فوگرات‌سان، عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور دبیر کل فدراسیون کونگ‌‌فو و هنرهای رزمی و همچنین رئیس هیات قم در جمع برخی از علمای برجسته استان برگزار شد.

مسوول سبک کونگ‌فو گرات‌سان استان قم اضافه کرد: این رقابت قرآنی باشکوه با حضور پرشور کونگ‌فو کاران به میزبانی مسجد امام حسین (ع) شهر پردیسان برگزار شد و تعداد 30 قاری کونگ‌فو کار برای به دست آوردن رتبه‌های برتر با یکدیگر رقابتی جذاب داشتند.

وی با اشاره به نفرات برتر این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات رزم‌یار محمدباقر خلیلی موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد، رزم‌یار محمدحسن کریمی مقام نایب‌قهرمانی را کسب کرد و رزم‌یار امیر طاها کریمی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

کریمی با بیان اینکه از نفرات برتر این مسابقات با اهدای حکم قهرمانی و جوایز ارزنده تجلیل شد، در پایان اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات قرآنی جام رمضان در سال 1396 برگزار شد و با توجه به استقبال بسیار خوب ورزشکاران عزیز این رشته، قطعا در آینده با برنامه‌ریزی و کیفیت بهتری این رقابت‌ها را برگزار خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار