کد خبر: ۶۱۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۲ 28 May 2018

تابناک / وکیل علی کریمی که به همراه مربی دروازه‌بان های سپیدرود برای تسویه‌حساب در دفتر باشگاه سپیدرود حضور پیدا کرد پس از گفت‌وگو با معاون مالی باشگاه سپیدرود، دست‌خالی این باشگاه را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، امروز (یکشنبه) وکیل علی کریمی به همراه مربی دروازه‌بان سپیدرود طبق اعلام قبلی مالک باشگاه، برای تسویه‌حساب به دفتر باشگاه سپیدرود مراجعه و با عدم توافق با مدیران سپیدرود، دست‌خالی این باشگاه را ترک کرد.

مجید جعفرزاده معاون مالی باشگاه سپیدرود رشت طبق نظر مالک باشگاه، بسته پیشنهادی این باشگاه برای تسویه بدهی 900 میلیون تومانی قرارداد علی کریمی و کادر فنی سپیدرود را ارائه داد که بر اساس این فرمول پیشنهادی، یک‌سوم بدهی به‌صورت نقدی، یک‌سوم به‌صورت اوراق مشارکت یک ماهه و یک‌سوم به‌صورت چک در دو ماه قابل پرداخت بود.

این نحوه تسویه‌حساب با مخالفت شدید حنیف باقر زاده وکیل علی کریمی و محسن سیدی مربی دروازه‌بانان سپیدرود مواجه شد تا اختلاف علی کریمی و مالک باشگاه سپیدرود وارد فاز جدیدی شود.

به گزارش فارس، طبق ادعای پیشین علی کریمی، در صورت عدم تسویه‌حساب با وی و کادر فنی‌اش، به‌زودی تمرینات سپیدرود زیر علی کریمی در رشت آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار