نواب قائدی: به برنامه های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر شیراز برای روان سازی ترافیک اشاره کرد و گفت: موضوع ترافیک شهر شیراز به عنوان یکی از موضوعات اساسی همواره در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 27 May 2018

تابناک فارس به نقل از مهر:نواب قائدی به برنامه های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر شیراز برای روان سازی ترافیک اشاره کرد و گفت: موضوع ترافیک شهر شیراز به عنوان یکی از موضوعات اساسی همواره در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس برنامه ها و طرحهایی برای روان سازی ترافیک شهر شیراز در نظر گرفته شده که به جد پیگیری می شود.

این عضو شورای شهر شیراز گفت: به عنوان نمونه یکی از موضوعات مهم که در دستور کار است بحث هوشمندسازی حمل و نقل عمومی است از این رو به زودی در برخی از خیابانهای شیراز دوربین ثبت تخلف و نظارت تصویری نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وجود وانت بارها و کامیونها در برخی از ساعات نیز باعث ایجاد ترافیک در شهر شده، ادامه داد: به عنوان نمونه وانت بارها و یا حتی کامیونتهایی که برای سوپرمارکتها و مغازه ها بار می آورند در همه ساعات اجازه تخلیه بار دارند که این امر در ایجاد ترافیک موثر است.

قائدی افزود: بر این اساس مقرر شده که برای تخلیه بار این خودروها زمانهایی در نظر گرفته شود و با زمان بندی مشخص در شهر حاضر شوند نه اینکه هر زمان که خواستند برای تخلیه بار اقدام کنند و این حجم ترافیک را به وجود آورند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه برای روان سازی ترافیک شیراز باید پلیس هم همکاری کند، گفت: یکی دیگر از طرحهایی که در دستور کار است بحث ساماندهی و یا بازنگری فعالیت خطوط اتوبوسرانی در هسته مرکزی شیراز است که این موضوع در حال پیگیری است.

قائدی افزود: البته برای روان سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر نیز طرح سرویس دهی در حال مطالعه است تا بتوان طرحهای خاصی را اجرا و ترافیک را مهار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار