نوید محمدی تنها نماینده استان فارس راهی لیگ جهانی کاراته بلغارستان شد.
کد خبر: ۶۱۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 27 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:احمد مبارکی رییس هیات کاراته استان فارس گفت: تیم ملی کاراته جوانان ایران نوید محمدی از استان فارس، علیرضا حیدری، علیرضا فرجی، ابوالفضل میرزایی و عرفان داودی در بخش پسران و لیلا برجعلی، فاطمه خنکدار، مبینا حیدری و نگین آلتونی در بخش دختران عازم لیگ جهانی کاراته بلغارستان شد.

وی افزود: لیگ جهانی کاراته بلغارستان از آن حیث پراهمیت است که کاراته کا‌هایی که می‌خواهند از طریق رنکینگ سر از المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوئنس آیرس درآورند، باید راه رسیدن به سکو‌های قهرمانی را طی کنند.

این رقابت‌ها طبق محاسبات فدراسیون جهانی کاراته دارای ضریب ۳ است و این بدان معناست ورزشکارانی که در صوفیه به نشان طلا دست یابد با فرض بر اینکه تا رسیدن به سکوی قهرمانی ۷ مبارزه انجام داده باشد، صاحب ۵۲۵ امتیاز خواهند شد و نفر دوم با همین شرایط و با احتساب ۶ برد و یک باخت ۴۰۵ امتیازی بدست می‌آورد و نفر سوم این مسابقات نیز ۳۱۵ امتیاز ثبت خواهد کرد.

۱۸۵۸ کاراته کا از ۷۱ کشور جهان در لیگ جهانی کاراته که گزینشی المپیک ۲۰۱۸ بوئنس آیرس محسوب می‌شود به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان با هم به رقابت می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار