معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: در ایام کمبود بنزین با همکاری نفتکش‌های ادارات از جمله ارتش و سپاه، بنزین را تامین کردیم.
کد خبر: ۶۱۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 27 May 2018

 علی سعیدی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز در جلسه‌ی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در ایام کمبود بنزین از ۵۶ جایگاه عرضه‌ی سوخت، تنها ۵ یا ۶ جایگاه تنها برای ساعاتی تعطیل شد و اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب انجام نشده بود، گفت: در این ایام با همکاری نفتکش‌های برخی ادارات مثل ارتش و سپاه، بنزین را تامین کردیم.

سعیدی با اشاره به اینکه در روز عادی در شیراز یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف می‌شود، اظهار داشت: در این چند روز چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر به جایگاه‌ها تزریق شد.

سرهنگ محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: چند نفر از اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت در جاده‌ها که در روز‌های گذشته اقدام به سنگ پرانی به سمت کامیون‌های عبوری کرده و برای رانندگان ایجاد مزاحمت کرده بودند  پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و فنی در یک عملیات پلیسی، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند. 

وی با اشاره به اینکه امنیت تردد جاده‌ای برای همه وسائط نقلیه و به طور ویژه ناوگان سنگین جاده‌ای برقرار است، تصریح کرد: پلیس با حساسیت و هوشیاری با کوچکترین عوامل ناامنی برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار