معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: در ایام کمبود بنزین با همکاری نفتکش‌های ادارات از جمله ارتش و سپاه، بنزین را تامین کردیم.
کد خبر: ۶۱۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 27 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:علی سعیدی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز در جلسه‌ی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در ایام کمبود بنزین از ۵۶ جایگاه عرضه‌ی سوخت، تنها ۵ یا ۶ جایگاه تنها برای ساعاتی تعطیل شد و اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب انجام نشده بود، گفت: در این ایام با همکاری نفتکش‌های برخی ادارات مثل ارتش و سپاه، بنزین را تامین کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در این اتفاق ها، نقش روابط عمومی‌ها این است که باید ارتباط با انجمن‌های مختلف صنفی، مسائل را پیگیری و مقابله با شایعه را مطرح می‌کردند، اضافه کرد: هرجا کار پلیسی، امنیتی و اطلاعاتی جواب نمی‌دهد، سازمان‌های مردم نهاد و انجمن‌ها در راستای اطلاع رسانی باید ورود پیدا می‌کردند.

سعیدی با اشاره به اینکه در روز عادی در شیراز یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف می‌شود، اظهار داشت: در این چند روز چهار میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر به جایگاه‌ها تزریق شد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شیراز با تاکید بر اینکه تنها پنج یا ۶ پمپ بنزین از ۵۱ پمپ بنزین شیراز، به خاطر نبود بنزین تنها چند ساعت تعطیل شد که آنهم طبیعی است که بلافاصله بارگیری و به پمپ بنزین مذکور تزریق شد، افزود: تهیه و تولید محتوا مهمترین اصلی است که مسئولان روابط عمومی باید در دستور کار خودشان قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار