مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با انجام مقایسه‌ی آماری بین ماه‌های اردیبهشت امسال و سال گذشته، از افزایش 2 برابری آمار بازداشت شدگان تخلف‌های شکار در فارس خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ 26 May 2018

تاباک فارس به نقل از ایسنا:سعید محمودی با بیان اینکه تمام متخلفان شکار دستگیر شده در اردیبهشت ماه، به مقام قضایی تحویل داده شده‌اند،گفت: ماموان یگان حفاظت محیط زیست فارس در اردیبهشت ماه موفق به دستگیری 107 متخلف شکار و کشف 55 قبضه اسلحه شدند.

او اضافه کرد: عملیات‌های شناسایی و دستگیری متخلفان شکار در شهرستان‌های مختلف استان فارس انجام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از افزایش اکیپ‌های نظارتی یگان حفاظت اجرایی این اداره کل خبر داد و گفت: این اقدام با هدف کنترل هرچه بهتر و سریعتر مناطق انجام شده است.

او با اشاره به اینکه تجهیزات مناسبی در اختیار محیط‌بانان قرار گرفته است،‌ گفت: با این اقدامات عرصه بیش از پیش بر متخلفان تنگ شده و شکارچیان قبل از هر اقدامی دستگیر می‌شوند.

محمودی گفت: اردیبهشت امسال بالغ بر 43 هزار و 500متر مربع از عرصه‌های منطقه حفاظت شده ارژن و پریشان و بختگان قلع و قمع و 34 هزار مترمربع از عرصه‌های منطقه حفاظت شده بختگان رفع تصرف و خلع شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، همچنین از نجات 233 قطعه لاک پشت گرفتار در رودخانه کر و انتقال لاک‌پشت‌ها به برکه‌های امن در اردیبهشت خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار