این اعتبارات چه می شود که استان فارس با این عظمت هنوز آزاد راه ندارد و بزرگراه هایش هم فقط اسمشان بزرگراه است.وقتی وضعیت جاده های استان سالهاست که اسفناک است و استانمان با اقتدار همیشه در صدر لیست کشته شدگان تصادفات است این آمار و ارقام به چه دردی می خورند؟
کد خبر: ۶۱۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 26 May 2018

 به گزارش تابناک فارس:اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس رتبه نخست در جذب اعتبارات استانی را در میان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سال ۹۶ را به خود اختصاص داد.

در بین سایر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها، استان فارس سهم بیشتری را از اعتبارات استانی جذب کرده که در سال ۹۶ اعتبار جذب شده مبلغ ۸۱۳ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال بود.

بر اساس این گزارش در خصوص سهمیه قیر دریافتی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس بیشترین سهم قیر دریافتی را در بین ادارات استان‌های کشور داشته است.

این آمارها را اداره راه و شهرسازی فارس داده است.دست شما درد نکند که بیشترین اعتبار را جذب کرده اید.اما یک سوال! این اعتبارات کجا می روند که جاده های استان فارس انقدر افتضاحند؟

این اعتبارات چه می شود که استان فارس با این عظمت هنوز آزاد راه ندارد و بزرگراه هایش هم فقط اسمشان بزرگراه است.

وقتی وضعیت جاده های استان سالهاست که اسفناک است و استانمان با اقتدار همیشه در صدر لیست کشته شدگان تصادفات است این آمار و ارقام به چه دردی می خورند؟

خسته نشدیم اینقدر آمار دادیم فقط و هی آمار و باز آمار؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار