امام جمعه کازرون با بیان اینکه:باید قدر نعمت امنیت و آرامش را بدانیم و برادری‌ها را تقویت کنیم، گفت: مسایل منطقه‌ای و تقسیمات کشوری نباید موجب شود که اُخوت و برادری‌ها نادیده گرفته و نسبت به هم توهین کنیم.
کد خبر: ۶۱۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 26 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند با اشاره به مسایل اخیر شهرستان کازرون و ابراز تاسف از حوادث پیش‌آمده اظهار داشت: کار نباید به اینجا می‌رسید که متاسفانه رسید و این حادثه گرچه تلخ بود، اما درس و عبرت‌هایی در آن نهفته است که باید برای آینده از آن بهره برد.

وی با بیان اینکه باید قدر نعمت امنیت و آرامش را بدانیم و برادری‌ها را تقویت کنیم، گفت: مسایل منطقه‌ای و تقسیمات کشوری نباید موجب شود که اُخوت و برادری‌ها نادیده گرفته و نسبت به هم توهین کنیم.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه مراقب شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی‌ها باشیم، افزود: هم در بوجود آمدن حوادث اخیر و هم در شعله‌ور شدن آن، بی‌بصیرتی و ساده‌لوحی برخی افراد نمایان بود و اینها باید درس عبرت باشد.

خرسند با گلایه از برخی رسانه‌ها گفت: کسانی که اهل قلم و خبرند و در رسانه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند، چرا در فضای مجازی هر دروغ و شایعه‌ای را منتشر می‌کنند.

وی با تشکر از مردم کازرون در همکاری برای برگشت آرامش به شهر افزود: از مردم انقلابی این شهر که به منافقین کوردل و وزیر خارجه آمریکا و سلطنت‌طلب‌ها توجه نکردند، تقدیر می‌کنم.

خطیب جمعه کازرون با تاکید بر اینکه باید از صدمه‌دیدگان این حوادث دلجویی شود، گفت: از این خانواده‌ها که از خانواده شهدا و مذهبیون بودند و نهایت بصریت و همکاری را داشتند تشکر می‌کنم.

خرسند با بیان اینکه در روز حادثه برخی افراد بازداشت شدند که نیازی به این اقدام نبود و باید از اینها نیز دلجویی شود، اظهار داشت: از طرفی تعدادی از پرسنل خدوم نیروی انتظامی هم جراحاتی دیدند که باید آنها نیز ترمیم شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های رسمی نباید تضعیف شوند و اگر ماموری در نیروی انتظامی اشتباهی کرده یا یک قاضی اشتباهی کرده، نباید همه دستگاه‌های نظامی و قضایی زیر سوال رود، بلکه باید انتقادات را بشنوند و اصلاح کنند.

امام جمعه کازرون خواستار ریشه‌یابی دقیق این حوادث توسط دستگاه‌ها شد و تاکید کرد: با عوامل پیدا و پنهان و کسانی که در بوجود آمدن این حادثه نقش داشتند برخورد شود.

خرسند تصریح کرد: در رابطه با تقسیمات کشوری از ابتدا حرفمان عمل به قانون بوده و الان هم بر عمل به قانون تاکید می‌کنیم؛ چراکه اگر قانون فصل‌الخطاب باشد همه مشکلات حل می‌شود.

ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار