رئیس مجلس شورای اسلامی به حادثه ای که اخیراً در کازرون رخ داده اشاره کرد و گفت: در کازرون حادثه کوچکی رخ داد که به نظر من بی تدبیری بود و مدیریت آنجا باید با مردم می نشست و این مشکل را ساده تر حل می کرد.
کد خبر: ۶۱۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 24 May 2018

لاریجانی گفت:مشکل به وجود آمده در کازرون در مورد انتزاع شهر بود که مردم ناراحت شده بودند ولی دشمنان با استفاده از همین بهانه در صحنه بین المللی قشقرق به پا کردند و رسانه های بین المللی مسئله سازی کردند، در حدی که وزیر خارجه آمریکا که ظاهراً بیکار است برای این موضوع پیام داد که البته پیام او نشان از بی عقلی بود.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد و گفت: وزیر خارجه آمریکا اخیراً به دانشگاهی رفته و استراتژی آمریکا راجع به ایران را بیان کرد. بعد از مطالعه حرف های او دیدم کوچکترین نشانه ای از عقلانیت در آن سخنان وجود ندارد. وزیر خارجه آمریکا یک سیاستمدار چاق است که زیاد حرف می زند که این موضوع نشان از عدم رشد یک سیاستمدار است.

دکتر لاریجانی با بیان اینکه باید بدانیم که اگر در این شرایط در کشور اختلاف ایجاد شود، دشمنان خوشحال می شوند، ادامه داد: امروز باید در داخل کشور وفاق داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار