هجدهمین دوره یک ماهه فلوشیپ یادگیری الکترونیکی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در شیراز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۶۰۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 21 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مجیدرضا فرخی رئیس دانشکده مجازی و مدیر فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی با اشاره به هجدهمین دوره یک ماهه فلوشیپ یادگیری الکترونیکی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی در شیراز آغاز به کار کرد.

بیان اینکه نقش مدرس در همسویی با تقاضا‌های جدید و تطبیق با فناوری‌های نوین و بهره گیری از آن‌ها در آموزش از اهمیت زیادی برخوردار است، هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه‌های کشور در همسویی و تطبیق با نیاز‌های آموزشی نوین و طراحی و مدیریت دوره‌های الکترونیکی عنوان کرد.

ناهید ظریف صنایعی معاون پژوهشی دانشکده مجازی و دبیر علمی فلوشیپ نیز با بیان اینکه این دوره به صورت دو روز حضوری و سپس چهار هفته به شکل برخط و نابرخط، برگزار می‌شود، محور‌های مورد بحث برای ارائه در دوره را شامل مقدمات یادگیری الکترونیکی، تولید و ارائه محتوای الکترونیکی، تدریس اثربخش در محیط یادگیری الکترونیکی، ارزشیابی و کنترل کیفیت در یادگیری الکترونیکی و فناوری‌های نوین عنوان کرد.

این دوره آموزشی یک ماهه، با هدف توانمندسازی و ارتقای آموزش مجازی کشوری، با حضور ۴۹ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید مشهد، البرز، اصفهان، همدان، یاسوج، تربت جام، تربت حیدریه، جهرم، لارستان، داراب و نیز دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تا سی ام خرداد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار