در پی نا آرامی‌های اخیر در شهرستان کازرون به در خواست استاندار فارس و با توصیه رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سرهنگ پاسدار حمیدرضاگرامی، فرماندار اسبق کازرون با حضور در این شهرستان با همکاری مردم آرامش را به این شهر برگرداند.
کد خبر: ۶۰۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 20 May 2018

۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ استانها فارس نظرات

فارس| حضور فرماندار اسبق کازرون برای بازگرداندن آرامش؛ از خانواده درگذشتگان دلجویی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی که در سال‌های گذشته به عنوان فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان کازرون فعالیت و خدمت کرده است در پی ناآرامی‌های اخیر در این شهرستان به درخواست اسماعیل تبادار، استاندار فارس و با توصیه سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مامور پیگیری و حل مناقشه به این شهرستان سفر کرد.

وی با برگزاری جلسه با حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و معتمدین و با تدبیر انتقال و سپردن امنیت شهر به مردم و همکاری آنها با نهادهای امنیتی و انتطامی کمک کرد تا آرامش به این شهر بازگردد.

گرامی در جلسه‌ای که در فرمانداری و با حضور فرماندار، امام جمعه، شورای شهر و نمایندگان مردم برگزار شد، با برشمردن نقش و جایگاه کازرون در استان و شهرستان بیان کرد: مردم و مسئولین باید در کنار هم امنیت شهر را برقرار کنند و نباید اجازه داد بیگانگان از این اتفاق سوءاستفاده کرده و به نفع خود بهره‌برداری کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید خویشتنداری کنند تا اوضاع شهرستان به حالت قبل برگردد و ادامه چنین حرکتی به نفع استان و کشور نخواهد بود و چنین اقداماتی به نظام و دستاوردهای شهدا لطمه می‌زند.

سرهنگ گرامی به همراه مسئولان شهرستان با حضور در منزل خانواده‌های درگذشتگان درگیری‌های اخیر شهرستان از آنها دلجویی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار