حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، قبل از حضور در شورای اداری استان فارس با حضور در گلزار مطهر شهدای دارالرحمه شیراز، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۶۰۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 19 May 2018

تابناک فارس به نقل از ایثار:حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه جدید شیراز، امروز جمعه ۲۸ اردیبهشت قبل از حضور در شورای اداری استان فارس با حضور در گلزار مطهر شهدای دارالرحمه شیراز، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
در این مراسم رجبعلی راهی مدیرکل به همراه معاونین و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، امام جمعه جدید شیراز را همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه جدید شیراز گفت: من به عنوان یک سرباز برای پیشرفت استان فارس در خدمت مردم خواهم بود.
حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام بیان کرد: فارس همواره دارای جایگاه والایی در بخش‌های مختلف بوده است و باید آن را نه تنها در مباحث داخلی بلکه در ابعاد بین المللی هم توسعه داد.
وی با اشاره به اینکه توسعه در سایه وحدت شکل می‌گیرد، گفت: اگر می‌خواهیم به اهداف والا برسیم باید متحد باشیم و وحدت رمز اصلی است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های استان فارس، منوط به یک اراده جمعی است، افزود: امیدوارم با هم صدایی همه مجموعه‌ها رضایت خاطر رهبری و امام زمان (عج) فراهم شود، زیرا اگر می‌خواهیم به اهداف والای انقلاب برسیم باید دستمان در دست هم بوده و وحدت رمز اصلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار