امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه بی‌تدبیری دولتمردان در کازرون مردم را به جان یکدیگر انداخته است، گفت: در یکی دو روز گذشته جریانات ضدانقلاب و گروهک‌ها از این قضیه سوء استفاده می‌کنند و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.
کد خبر: ۶۰۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 17 May 2018

تابناک فارس به نقل از حوزه:حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند با اشاره به تجمع اعتراضی مردم در مخالفت با تقسیم شهرستان کازرون و با بیان این که در شرایط فعلی بحث تقسیم شهرستان کازرون یک بحث حاشیه‌ای محسوب می‌شود، اظهار داشت: مسئله تقسیمات کشوری در شهرستان کازرون و بی‌تدبیری دولتمردان منجر به تجمعات اعتراضی مردم در مخالفت با این مسئله شده و وقتی اولویت‌ها رعایت نشود و بهانه دست ضدانقلاب بدهند، همین قضایا می‌شود.

وی با بیان این که چون در میان مردم بودیم این مسائل را از یک سال پیش هشدار می‌دادیم، ولی متأسفانه توجه لازم نشد، تصریح کرد: اعتراضات مردمی در این شهرستان از مرداد سال گذشته شروع شد، اما توجه کافی به این اعتراضات نشد.

امام جمعه شهرستان کازرون افزود: در یکی دو روز گذشته، جریانات ضدانقلاب و گروهک‌ها از این قضیه سوء استفاده می‌کنند و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند خاطرنشان کرد: توقع داریم که مسئولین تدبیری بیندیشند و مسائل اصلی کشور را فدای مسائل فرعی نکنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار