فرماندار شیراز با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید شیراز گفت: ستاد استقبال از امام‌جمعه شیراز را تشکیل دادیم که این را به‌عنوان یک وظیفه برای خود می‌دانستیم، اما آیت‌الله دژکام نظرشان بر عدم تشریفات و برگزاری مراسم استقبال بود.
کد خبر: ۶۰۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 17 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حیدر عالیشوندی، با اشاره به ویژگی‌های بارز آیت‌الله دژکام امام‌جمعه جدید شیراز اظهار داشت: آیت‌الله دژکام فردی علمی، منطقی و مهذّب است و با توجه به سوابق درخشان وی در جهرم، در عرصه امامت جمعه کلان‌شهر شیراز نیز پیش‌بینی می‌شود که فردی موفق خواهند بود.

وی همچنین گفت: همه تمهیدات لازم برای ورود امام‌جمعه جدید شیراز در نظر گرفته‌شده و در نخستین نمازجمعه نیز در آئین معارفه، در کنار وی خواهیم بود.

عالیشوندی خاطرنشان کرد: ستاد استقبال از امام‌جمعه شیراز را تشکیل دادیم که این را به‌عنوان یک وظیفه برای خود می‌دانستیم، اما آیت‌الله دژکام نظرشان بر عدم تشریفات و برگزاری مراسم استقبال بود.

فرماندار شیراز تابعیت از فرامین رهبری را یک اصل دانست و در مورد انتصاب دژکام از سوی رهبری نیز گفت: بنده انسانی صد درصد ولایت‌پذیرم و هر فردی را که ولی‌فقیه در استان فارس به‌عنوان نماینده خود منصوب کنند، وظیفه ما تابعیت محض از این حکم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار