در دومین مرحله از بازپس گیری اراضی ملی تصرف شده در منطقه قلات شیراز، صد هکتار از اراضی این منطقه از دست متصرفان پس گرفته شد.
کد خبر: ۶۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 17 May 2018

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در این مرحله بیش از صد هکتار از اراضی ملی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این اراضی بازپس گیری و تخریب شد.

صالحی افزود: این اراضی در حاشیه جاده شیراز - سپیدان به صورت گسترده توسط سودجویان تصرف شده بود که با حکم قضایی و پیگیری مسئولان منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان از آنان بازپس گرفته شد.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست رفع تصرف اراضی ملی در منطقه قلات شیراز ۵۰ هکتار از دست متصرفان خارج شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان‌های شهرستان‌ها هر هفته اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متصرفان بازپس گرفته می‌شود.
اختری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز هم با بیان اینکه بیشترین تصرفات و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی صورت گرفته از شهروندان خواست از خرید و فروش این اراضی خودداری کنند.
ذوالقدر مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی فارس هم گفت: در پلاک هفت منطقه قلات ۳۰۰ هکتار از اراضی بصورت غیرقانونی تصرف شده که با تشکیل پرونده قضایی به دنبال رفع تصرف هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار