مدیر کل انتقال خون فارس نیاز پایگاه انتقال خون استان فارس در ایام ماه رمضان را چند برابر اعلام کرد و گفت: فارس به دلیل داشتن بیماران تالاسمی و انجام اعمال جراحی‌های پیوندی و بیماری‌های قلبی وعروقی، پر مصرف کننده‌ترین استان فرآورده‌های خونی در کشور است.
کد خبر: ۶۰۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 16 May 2018

دکتر مسعود ترابی افزود: تمامی پایگاه‌های استان از ۲۷ اردیبهشت ماه برابر با اول ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه آماده خون گیری از اهدا کنندگان است.

وی با یاد آوری این که افراد با اهدا کردن خون سالم می‌توانند جان سه بیمار نیازمند به خون را نجات دهند، بیان کرد: متقاضیان از سن ۱۸ تا ۶۵ سال با داشتن کارت ملی می‌توانند برای اهدا خون به پایگاه‌های این سازمان مراجعه کنند
مرکز اهدای خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت-آسیاب قوامی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ و در ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۹ پذیرای اهداکنندگان خون است.
مرکز اهدای خون نمازی واقع در خیابان نمازی همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۲۲:۴۵ است.
ساعات خون گیری در مراکز انتقال خون شهرستان‌های کازرون، مرودشت و گراش در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و در شهر‌های جهرم و لار علاوه بر ساعات کاری صبح، پس از افطار از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ اعلام شده است.
پایگاه انتقال خون شهرستان فسا در روز‌های غیرتعطیل یکسره از ساعت ۸ لغایت ۱۸ و پایگاه داراب بجز ساعات کاری صبح از ساعت ۱۸:۳۰ لغایت ۲۲:۳۰ آماده خدمت رسانی به مردم است.
مرکز انتقال خون آباده نیز در روز‌های غیرتعطیل از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۲:۳۰ و در شب‌های قدر از ساعت ۲۰:۳۰ لغایت ۲۴ آماده خون گیری از اهدا کنندگان خون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار