وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر اسدالله تیموری یانسری را به سمت «سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری» منصوب کرد.
کد خبر: ۶۰۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 14 May 2018

به گزارش تابناک مازندران، از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب آمده است:

«جناب آقای دکتراسدالله تیموری یانسری

باسلام،

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری" منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهرهمندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و ماموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

دکتر اسدالله تیموری یانسری عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشیار پایه ۲۱ رشته علوم دامی در گرایش تغذیه دام و طیور است. وی تاکنون راهنمایی و مشاوره بیش از ۹۰ رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد را به عهده داشته و موفق به چاپ بیش از ۸۵ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی و با نمایه بین‌المللی شده است. چاپ بیش از ۲۵۰ مقاله در کنفرانس‌ها و سمینارهای داخلی و خارجی از دیگر سوابق علمی و پژوهشی دکتر اسدالله تیموری یانسری است.

وی تاکنون سه بار به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر برتر دانشگاهی و یک بار به عنوان پژوهشگر برتر استانی انتخاب شده است. از دیگر سوابق وی می‌توان به عضویت تیموری در هیات تحریریه چندین مجله علمی پژوهشی داخلی و یک مجله ISI اشاره کرد. معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به مدت ۹ سال، دبیری هم‌اندیشی استادان دانشگاه (۴ سال)، نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هیات نظارت دانشگاه (۳ سال)، نماینده وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان در استان مازندران (۴ سال)، نماینده دانشگاه‌های دولتی کشور در شورای مرکزی صنفی سازمان دانشجویان کشور (۳ سال)، هیات رئیسه انجمن علمی علوم دامی شاخه شمال کشور و دبیر اجرایی و علمی ۴ کنفرانس ملی از جمله سوابق اجرایی دکتر اسدالله تیموری یانسری است.

همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر محمدعلی بهمینار، رئیس سابق دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار