مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت:با اجرای طرح پوشش مهرورزان با عضویت و مشارکت خیران هر سه ماه یکبار زنان زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.
کد خبر: ۶۰۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱ 14 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: معصومه دستغیب پیش ازظهرامروز در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان فارس با موضوع بررسی تحلیلی از وضعیت زنان زندانی اظهار داشت: برای احداث 10 پارک ویژه بانوان با شهرداری مکاتبه داشته و مقرر شد در صورت در اختیار گذاشتن زمین عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی افزود: درراستای ارتقای سطح سلامت، شادابی و نشاط بانوان، اداره کل بانوان و خانواده با هماهنگی حوزه عمرانی استانداری فارس 3 پارک بانوان در شهرستان‌ها احداث می‌شود.

دستغیب با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مشاوران امور بانوان و خانواده استانداری فارس زنان زندانی جرائم غیر عمد است، افزود: با اجرای طرح پوشش مهرورزان با عضویت و مشارکت خیران هر سه ماه یکبار زنان زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس خاطرنشان کرد: ارائه گزارش از وضعیت حوزه زنان و خانواده شهرستان‌ها به‌ویژه شهرستان جهرم توسط فرماندار و مشاور امور بانوان و خانواده، بررسی تحلیلی از وضعیت زنان زندانی و جمع‌بندی مصوبه سال گذشته مبنی بر آزادی بانوان زندانی با جرائم غیر عمد توسط ستاد دیه استان و اداره کل زندان‌ها و با همکاری خیران ازجمله موارد مطرح‌شده در این نشست است.

دستغیب تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای دوره آموزشی در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار دراستان توسط معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و دفتر امور بانوان استانداری فارس و نیز برپایی 70 ساعت دوره آموزشی برای مشاور بانوان فرمانداری‌ها ازجمله رویکرد کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری بوده است.

وی بیان داشت: احداث پارک موردنیاز بانوان و خانواده، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای زنان سرپرست خانواده ونیز تشکیل شورای سلامت از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد مردمی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار