معاون قضایی دادگستری فارس:خیرین و مسئولان برای حمایت از خانواده زندانیان گام بردارند و همگی کمک کنند.
کد خبر: ۶۰۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 14 May 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام صدرالله رجایی نسب در مراسم جشن نسیم مهر انجمن حمایت از زندانیان با اشاره به اینکه باید جشن نسیم مهر به طوفان مهر تبدیل شود، گفت: باید خیرین و مسئولان برای حمایت از خانواده زندانیان گام بردارند و همگی کمک کنند.

وی بیشترین تاثیر برای قبولی اعمال و شایستگی را حضور در اینگونه جلسات خیرانه عنوان کرد و گفت: متاسفانه نگاهی که به زندانی در جامعه وجود دارد آنها را مجرم خطرناک و مادرزاد می دانند که باید این نگاه عوض و به یک باور عمومی تبدیل شود که همه زندانیان خطرناک نیستند.

معاون قضایی دادگستری فارس ادامه داد: هم اکنون جمعیت زیادی در زندان هستند که همه آنها قاتل، کلاهبردار، سارق و راهبند نیستند بلکه برخی ناخواسته گرفتار زندان شده اند از این رو ازادی ما از آتش جهنم بستگی به میزان توجه به گرفتاری بندگان دارد.

حجت الاسلام رجایی نسب با بیان اینکه خیرین بلند آوازه ای در این استان وجود دارد، تاکید کرد: باید در این جلسه مقدمتا زمینه استجابت دعا را فراهم کنیم، کمک به خانواده های افراد نیازمند بهترین عبادت است از این رو از خیرین استان خواسته می شود که به این مسئله توجه ویژه ای شود.

وی بیان کرد: نباید خانواده زندانی را در کنار زندانی مجازات کرد آنها تقصیری ندارند همه باید با کمک هم مقدمات رفاه و آرامش آنها را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار