نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:درباره حضور اروپایی‌ها در این تعهد افزود: در حال حاضر قضاوت زود است اما پیش‌بینی می‌شود که کشورهای اروپایی نیز از برجام خارج شوند چراکه روابط تجاری آنها با آمریکا چند هزار میلیارد دلار است و به طور طبیعی منافع خود را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 13 May 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی اکبری با اشاره به اینکه آمریکا هیچ وقت به معنای واقعی در برجام نبوده است، اظهار داشت: دولت آمریکا هیچگاه به تعهداتش عمل نکرده و این اقدام ترامپ درواقع رسمیت بخشیدن به خروج آمریکا از برجام بوده است.

وی با بیان اینکه اقدام ترامپ خلاف عرف و مقررات بین‌المللی است، گفت: تصور آمریکا بر این است که ارباب جهان است و بر همین اساس هم رفتار می‌کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره حضور اروپایی‌ها در این تعهد افزود: در حال حاضر قضاوت زود است اما پیش‌بینی می‌شود که کشورهای اروپایی نیز از برجام خارج شوند چراکه روابط تجاری آنها با آمریکا چند هزار میلیارد دلار است و به طور طبیعی منافع خود را دنبال می‌کنند.

اکبری با بیان اینکه بسیاری از پیشرفت‌های ایران در زمان تحریم روی داده است، بیان کرد: شرایط پیش آمده می‌تواند فرصتی برای پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف باشد کافی است که به داشته‌ها و توانمندی‌های داخلی اعتماد و تکیه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت اعتمادسازی در جامعه عنوان کرد:نقش مردم در این شرایط بسیار مهم است و باید اعتمادسازی در سطح جامعه انجام شود تا با اتحاد و انسجام بدون ایجاد مشکل شرایط را پشت سر گذاشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار