کد خبر: ۶۰۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 09 May 2018

سیروس پاکفطرت؛رئیس هیات ورزش های همگانی فارس گفت:درراستای ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی از هزار و 100 برنامه ورزشی و فرهنگی در فارس 4 جشنواره پیاده‌روی بزرگ خانواده در شیراز، قیروکارزین و داراب برگزار و از شبکه 3 صداوسیمای مرکز فارس پخش‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه و ترویج فرهنگ جامعه‌ای سالم و پرتحرک با تصمیم استاندار فارس به‌عنوان سفیر ورزش و رئیس شورای عالی ورزش همگانی مصوب شد با تشکیل شورای عالی تا پایان سال در هر شهر توسط شهرداران و فرمانداران جاده سلامت و مسیر دوچرخه‌سواری ایجاد شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی فارس از برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه سه ورزشی بازی‌های کودکان در جنوب کشور در شیرازخبرداد و افزود: در این دوره دروس آموزشی به‌صورت تخصصی توسط مدرسان در قالب رشد حرکتی در کودکان، روانشناسی رشد و شخصیت، فیزیولوژی و نیز طراحی بازی‌های هدفمند کودکان برگزار می‌شود.

پاک‌فطرت تصریح کرد: برگزاری نخستین دوره مربیگری به همت هیأت ورزش‌های همگانی فارس در 2 بازه زمانی ابتدا از 19 تا 21 اردیبهشت به‌صورت تئوری و روز‌های 26 تا 28 ماه جاری عملی برگزارمی‌شود.

وی بیان داشت: برگزاری دوره مسابقه‌های ورزشی و خانواده با حضور 185 شرکت‌کننده از سراسر کشور، 90 دوره ورزشی با هماهنگی فدراسیون ورزشی، کسب مقام نخست جهانی در رشته دوومیدانی به مسافت 10 کیلومتر در کشور گرجستان، مقام دومی توسط زاهد طاهری و فرخ السادات دادرس در مسابقات دوبی از دیگر فعالیت‌های ورزشی در این استان است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی فارس اضافه کرد: حضور 30 مدرس از هیأت ورزش‌های همگانی از استان فارس در نخستین همایش ملی مدرسان کشور در تهران که در آن 2 نفر از مدرسان به نام راضیه نوری زاده و فاطمه شبانی به‌عنوان نمونه کشور انتخاب شدند ازجمله عملکرد این هیأت دراستان فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار