مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه هیچ اشکالی ندارد که در جامعه آنقدر آزادی باشد که همه بتوانند نقد کنند، گفت: آنقدر پایه های نظام جمهوری اسلامی محکم است که نه با تلگرام بلکه با هیچ رسانه ای حتی فراتر از تلگرام سست نخواهد شد زیرا جمهوری اسلامی ایران پشتوانه ای به نام جوان دارد.
کد خبر: ۵۹۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 02 May 2018

افشین حیدری در جشنواره نشاط و امید و تجلیل از 60 جوان برتر استان خوزستان که روز گذشته (11 اردیبهشت ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یک اتوبوس به عنوان سیستم اجرایی ایران در حرکت است و عده ای یا روی صندلی نشسته اند یا در اتوبوس ایستاده اند و قصد پیاده شدن ندارند. باید به جوانان فرصت داده شود زیرا جوانان خلاق هستند و انرژی و صداقت دارند.

وی افزود: جوانان اهل معامله نیستند، بلکه انرژی دارند و خلاق هستند و با صداقت و امید رفتار می کنند. اگر جوانان ایرانی نبودند، انقلابی اتفاق نمی افتاد و همچنین قطعا امروز سند ملی هشت ساله دفاع مقدس وجود نداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه سیستم اجرایی کشور نیازمند موتور محرکی به نام جوان است و باید به جوانان اعتماد کرد، تصریح کرد: باید بخشنامه ای ذیل قانون خدمات کشوری ابلاغ شود و سن مدیران پایه و مدیران میانی را در آن مشخص کنند تا بتوان از جوانان در بخشهای مدیریتی استفاده کرد.

حیدری با اشاره به اینکه امروز کشور نیاز به سازندگی و بالندگی دارد، گفت: بعضی ها در سرزمین ما تنها چیزی که می دانند پاک کردن صورت مساله است، اما ما باید به دنبال رفع مشکلات باشیم و به جوانان در این زمینه ها فرصت دهیم.

وی ادامه داد: در اداره کل ورزش و جوانان با پشتوانه هیات های ورزشی، ورزشکاران و جونان به 68 سمن مجوز داده ایم و به لطف خدا این آمار در انتهای سال 97 افزایش پیدا خواهد کرد. تاسیس 12خانه جوان در استان خوزستان یکی دیگر از برنامه هایی است که در استان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: هیچ اشکالی ندارد که در جامعه آنقدر آزادی باشد که همه بتوانند نقد کنند. آنقدر پایه های نظام جمهوری اسلامی محکم است که نه با تلگرام بلکه با هیچ رسانه ای حتی فراتر از تلگرام سست نخواهد شد زیرا جمهوری اسلامی ایران پشتوانه ای به نام جوان دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: جوانان ، افشین حیدری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار