امروز در هفته 34 ليگ آزادگان انجام مي‌شود
تيم فوتبال صباي قم امروز آخرين بازي خود را در مسابقات ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان برابر فجر شهيد سپاسي شيراز انجام مي‌دهد.
کد خبر: ۵۹۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 29 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که چهار تیم در بالای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مدعی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران هستند، امروز 9 بازی هفته 34 این رقابت‌ها در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

این در حالی است که تکلیف تیم‌های سقوط کننده از لیگ برتر فوتبال به لیگ دسته اول مشخص شده و نمایندگان استان‌های تهران، قم و بوشهر یعنی راه‌آهن تهران، صبای قم و ایرانجوان بوشهر به دسته پائین‌تر رفته‌آند و در هفته سی و چهارم دو صعود کننده به فصل آینده لیگ برتر مشخص خواهند شد.

از جمع 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، تنها چهار تیم نفت مسجد سلیمان، خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و بادران تهران از شانس راهیابی به لیگ برتر برخوردارند و بیشترین بخت را سه تیم بالای جدول دارند و ممکن است مازندران امسال دارای دو تیم در لیگ برتر شود.

در بالای جدول رده‌بندی تیم نفت مسجد سلیمان با 64 امتیاز تنها به یک امتیاز دیگر برای راهیابی به لیگ برتر نیاز دارد، اما خونه به خونه بابل و نساجی مازندران با تساوی در امتیاز 61 بر حسب تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم هستند و کار نساجی با توجه به بازی با تیم آخر جدول یعنی راه‌آهن آسان‌تر است.

18 تیم حاضر در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که صبای قم در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی با 12 امتیاز از هفته‌ها قبل به لیگ دسته دوم سقوط کرده و امروز در دیداری تشریفاتی همزمان با سایر بازی‌ها در میهمانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میدان می‌رود، در حالی که فجر با 58 امتیاز در مکان پنجم جدول شانس صعود به لیگ برتر را از دست داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار