نساجی مازندران و خونه به خونه در آستانه لیگ برتر
امروز هفته پایانی لیگ دسته یک ایران با ۹ بازی به صورت هم زمان از ساعت ۱۷ برگزار می شود و دو نماینده شایسته مازندران برای صعود به لیگ برتر به مصاف حریفانشان می روند . اگر تیم نفت شکست بخورد و دو تیم شایسته مازندران مقابل حریفانشان به برتری برسند دو نماینده مازندران لیگ برتری می شوند .
کد خبر: ۵۹۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۷ 29 April 2018

به گزارش تابناک مازندران، امروز هفته پایانی لیگ دسته یک ایران در حالی برگزار می شود که پس از سالها تیم مازندران نماینده ای در لیگ برتر خواهد داشت .

در حال حاضر تیمهای خونه به خونه و نساجی مازندران هر کدام با 61 امتیاز و با تفاضل گل در مکانهای دوم و سوم قرار دارند .

 

امروز هر دو نماینده مازندران لیگ برتری می شوند!
 

تیم نساجی مازندران که روند صعودی خود برای دستیابی به جواز صعود به لیگ برتر را از هفته‌های قبل استارت زده، در ادامه روزهای موفق خود که هفته پیش تیم فجر سپاسی را با 2 گل شکست داد، عصر امروز به مصاف راه آهن تهران می روند .

قرمزپوشان قائمشهری امید زیادی دارند تا با یک پیروزی پر گل راهی لیگ برتر شوند.

این اتفاق در حالی است که نفت مسجد سلیمان در خانه کار سختی پیش روی ندارد و فقط یک مساوی می تواند آنها را به عنوان تیم اول لیگ به لیگ برتر برساند. اما سرنوشت برای نساجی و خونه خونه بابل جور دیگری رقم خورده در جایی که هر دو تیم از استان مازندران هستند.

اما در زمین بابل خونه خونه بابل، تیم دوم جدول باید در مقابل برق شیرازی بازی کند که رحمان رضایی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خودش دارد.

 

 اسامی داوران دیدار نساجی مازندران و راه‌آهن تهران اعلام شد.

براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی قضاوت آخرین دیدار نساجی در لیگ دسته یک امسال در برابر راه‌آهن تهران را بر عهده دارد و آقایان  سعید علی نژادیان ، محمدرضا مدیرروستا و رضا قاسمی وی را در این امر یاری می‌کنند و همچنین یدالله جهانبازی به عنوان ناظر این مسابقه انتخاب شده است.

نساجی قائمشهر در آخرین دیدار خود در لیگ یک به دنبال تحقق رویای خود بعد از سال های طولانی است و امیدوار است تا نتایج و شرایط به شکلی رقم بخورد که این تیم راهی لیگ برتر شود. نساجی به دلیل ۴ اختلاف تفاضل گل در رده سوم و بعد از خونه به خونه قرار دارد و تنها راهی که می تواند به عنوان تیم دوم و بدون اما و اگر راهی لیگ برتر شود، کسب یک پیروزی پر گل برابر راه آهن سقوط کرده است.

نساجی برای این کار حداقل به ۶ گل زده نیاز دارد تا در صورت دو بر صفر خونه به خونه برابر برق شیراز بتواند راهی مرحله بعد شود و در تهران جشن صعود بگیرد. راه آهن در لیگ یک ۶۵ گل در ۳۳ بازی دریافت کرده و سابقه شکست های سنگین را در کارنامه خود دارد و به همین دلیل قرمزپوشان نساجی امیدوارند تا سرنوشت را خودشان رقم بزنند.

این اتفاق در حالی است که نفت مسجد سلیمان در خانه کار سختی پیش روی ندارد و فقط یک مساوی می تواند آنها را به عنوان تیم اول لیگ به لیگ برتر برساند.

البته اگر تیم نفت شکست بخورد و دو تیم شایسته مازندران مقابل حریفانشان به برتری برسند دو نماینده مازندران لیگ برتری می شوند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار