وکیل نامه
نماینده مردم نورآباد ممسنی در مجلس گفت:این دردناک است که در جلسه ای که با حضور سران قوا در مجلس برگزار شد هرکدام از سران مشکلات را گردن دیگری می انداختند!گودرزی گفت چرا با مسأله قاچاق که رهبر فرمودند سازمان یافته است برخورد نمی شود؟چرا با این اختلاس های نجومی که آمار داده اند 8 قلم از آن ها معادل 250 میلیون تومان برای هر ایرانیست برخورد نمی شود؟
کد خبر: ۵۹۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 26 April 2018

 تابناک فارس به منظور اطلاع مردم شریف استان فارس از عملکرد؛اظهار نظرها و به طور کلی جهت گیری وکلای مردم فارس در مجلس شورای اسلامی(نمایندگان مجلس فارس) در ویژه نامه ای تحت عنوان "وکیل نامه" به بازتاب سخنان و اظهار نظرهای نمایندگان مردم فارس در مجلس می پردازد.

نطق تند و آتشین نماینده نورآباد ممسنی در مجلس

به گزارش تابناک فارس:مسعود گودرزی در سخنانی خطاب به مسئولان جمهوری اسلامی گفت:چرا سر خود را زیر برف کرده اید و خیل عظیم فسادهای اقتصادی و اجتماعی را نمیبینید؟

وی ادامه داد:مگر می شود 25 میلیارد دلار قاچاق سالانه را ندید و مگر می شود خاوری بدون همدستانی که هنوز در کشورند آن همه پول را بدزدد و برود؟

گودرزی گفت:این دردناک است که در جلسه ای که با حضور سران قوا در مجلس برگزار شد هرکدام از سران مشکلات را گردن دیگری می انداختند!

وی همچنین در مورد مشکلات فرهنگیان گفت:عده ای هستند که نمی خواهند فرهنگیان جان بگیرند؛چراکه فرهنگیان فکر آزاده دارند و آزادگی را تدریس میکنند و کار دزدان و مفسدان خراب می شود.

گودرزی گفت چرا با مسأله قاچاق که رهبر فرمودند سازمان یافته است برخورد نمی شود؟چرا با این اختلاس های نجومی که آمار داده اند 8 قلم از آن ها معادل 250 میلیون تومان برای هر ایرانیست برخورد نمی شود؟

وی در آخر گفت:مسئولین ارشد مملکت!مردم ناراضیند...

درگیری نمایندگان شیراز و مشهد

در جلسه دیروز مجلس  بهرام پارسایی نماینده شیراز وارد درگیری لفظی با پژمانفر نماینده مشهد شد.

ماجرا ازین قرار بود که پژمانفر در واکنش به تذکر سه شنبه بهرام پارسایی که گفته بود "زمانی که فرع بر اصل مقدم شود و مستحب فدای واجب شود، دچار مشکل می‌شویم" پاسخ داده که "لطفاً در این زمینه فتوا ندهید و اظهار نظرهای خود را به مسائل سیاسی معطوف کنید و شرعیات را زیر سؤال نبرید" و همچنین افزود:کسی که واجب را مستحب بداند مرتد است.

پارسایی هم در جلسه دیروز گفت کسی که برای خود دادگاه صحرایی تشکیل می دهد و حکم ارتداد صادر می کند خود نمودی بدتر از خشونت آن مأمور نیروی انتظامیست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
farhad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
سوال اينه اگه اين مبالغ اختلاص نميشد تكليفشون چي بود ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
"چرا با این اختلاس های نجومی که آمار داده اند 8 قلم از آن ها معادل 250 میلیون تومان برای هر ایرانیست برخورد نمی شود؟"
فارغ از چرایی برخورد یا عدم برخورد باید عرض کنم این رقم اعلامی با احتساب دلار 5000تومانی معادل 4000میلیارد دلار می شود!!!
این رقم یعنی معادل 91سال فروش نفت (فروش روزانه 2میلیون بشکه وهر بشکه60 دلار)
این آقا یا از جمعیت کشور خبر ندارد یا نمی داند 250میلیون تومان چه عددی است؟یا اصلا جمع وتفریغ بلد نیست!!!
پاسخ ها
پژمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
عزیزم تو که بلدی که بدتر نوشتی .... یه نگاه به خط دومت بنداز " با احتساب دلار 5000 تومانی معادل 4000 میلیارد دلار می شود " ... می خواستی بنویسی تومان نوشتی دلار ... اصلا می دونی 4000 میلیلرد دلار چقدره ببم ؟؟؟؟؟!!!!!
mojtaba
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
خوب خودت میگی ,جمهوری اسلامی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
اقای اژه ای قابل توجه شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار