استاندار فارس در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان فارس تلویحا از عملکرد بانک های استان اعلام نارضایتی کرد و خواست که هرچه سریعتر به این وضع نامطلوب رسیدگی شود.
کد خبر: ۵۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 26 April 2018

به گزارش تابناک فارس:تبادار با اشاره به عدم شفافیت گزارش های بانک های خصوصی استان گفت:مگر بانک های خصوصی کار اقتصادی خلاف یا غیر قانونی می کنند که گزارش ارائه نمی دهند؟

وی افزود:بانک های خصوصی هم مانند بانک های دولتی زیر نظر بانک مرکزی هستند و باید در فعالیت های اقتصادی شرکت داشته باشند؛نه اینکه صرفا به محلی برای ذخیره پول تبدیل شوند.

تبادار در مورد عدم عمل به دستورات رئیس جمهور در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید گفت:این نمی شود که یک بانک بگوید بر اساس آیین نامه داخلی خودم نمی توانم این تسهیلات را بدهم؛مگر رئیس جمهور بدون پشتوانه حرف می زند؟باید به دستورات عمل شود.

استاندار فارس از درد دل مردم گفت و افزود: اگر بخواهیم از زیر کار و خدمت در برویم هزار بند و تبصره و بهانه برای این کار هست اما ما آمده ایم که کار مردم را راه بیندازیم.

به راستی ای کاش همه مسئولان،مدیران و حتی کارمندان ادارات دولتی و سازمان ها و نهادها به این نکته دقت کنند که آنها در این جایگاه نشسته اند که کار مردم را راه بیندازند و بابت آن حقوق می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار