در راستای کمک به رونق تولید و اشتغالزایی در استان فارس بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های اشتغال فراگیر روستایی و عشایری تخصیص یافت.
کد خبر: ۵۹۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 26 April 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:اسماعیل تبادار استاندار فارس در نخستین جلسه‌ی شورای هماهنگی بانک‌های استان در سال ۹۷، از اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های اشتغال فراگیر روستایی و عشایری خبر داد و گفت: از نیمه‌ی دوم اسفندماه پارسال تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این اعتبار پرداخت شده و این مبلغ زمینه‌ی اشتغال ۶۰ نفر را نیز فراهم کرده است.

تبادار از همکاری بانک‌های فعال دراین زمینه قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم سایر بانک‌ها هم با برنامه ریزی دقت نظر و تسریع مبتنی بر برنامه ریزی در امر مهم اشتغالزایی سهیم شوند.

مدیر کل کمیته‌ی امداد امام خمینی فارس هم در این جلسه از اجرای ۱۰ هزار و ۸۵۰ طرح با ظرفیت ۱۳ هزارنفر اشتغالزایی دراستان خبرداد و گفت: برای این طرح‌ها ۱۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و با این عملکرد کمیته‌ی امداد فارس درسال ۹۶ مقام اول جذب اعتبارات بانکی را درکشور کسب کرد.

بذرافشان تصریح کرد: از این مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۵۰۰ مییون تومان اعتبارات بانکی و ۳۲ میلیارد تومان درسرفصل اعتبارات امداد ولایت و ۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق کار افرینی امید بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار