فرماندار شهرستان لامرد، با تاکید بر حل مسایل و مشکلات در درون این شهرستان، گفت: مسئولان این منطقه نباید به بهانه کسب مجوز از مدیران استانی، مردم را سردرگم کنند.
کد خبر: ۵۹۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 26 April 2018


به گزارش ایرنا حسین شبانی نژاد، در نشست شورای اداری شهرستان لامرد افزود: مسئولان دستگاه های اداری این شهرستان باید ارتباط خود را با کارشناسان مجرب این فرمانداری تقویت و مسایل و مشکلات شهرستان را در این منطقه حل کنند.
وی بیان کرد: انتظار این است که مسئولان شهرستان لامرد هرچه زودتر خودشان را با برنامه ها و سیاست های جدید در این فرمانداری هماهنگ کنند و برای پیگیری و رفع مشکلات این شهرستان از جمله تکمیل طرح های نیمه تمام که یکی از مطالبات مهم مردم است، اقدام کنند.
شبانی نژاد ادامه داد: هیچ یک از اداره های این شهرستان نباید بدون برنامه حرکت کنند و مسئولان باید برنامه های کوتاه مدت خود را تا روز بیستم اردیبهشت ماه جاری به فرمانداری ارایه دهند.
او گفت: مدیران اداره های این شهرستان افزون بر انجام برنامه های روزمره خود باید برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید رئیس جمهوری مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، طرح های مهم مرتبط با این موضوع را پیگیری کرده و گزارش آن را به فرمانداری ارایه دهند تا به سهم خود از این طرح ها حمایت لازم را انجام دهیم.
شبانی نژاد، همچنین از مسئولان شهرستان لامرد خواست در جذب اعتبارات به ویژه اعتبارهای مربوط به درآمد سه درصد نفت و گاز توجه ویژه ای داشته باشند.
فرماندار لامرد به موضوع تشکیل کمیته ای با عنوان 'نظارت، همکاری و مشاوره به دستگاه های اجرایی' در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این کمیته افزون بر نظارت بر نحوه انجام امور اداری در دستگاه های اجرایی لامرد در زمینه های مختلف از جمله چگونگی تکریم اراب رجوع که در ارزیابی عملکرد مدیران نیز موثر است، نظارت دارد.
شبانی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت مباحث فرهنگی- اجتماعی و لزوم هماهنگی دستگاه های فرهنگی شهرستان لامرد، بیان کرد: مدیران فرهنگی، یک بسته فرهنگی جامع و هماهنگ را مهیا و ارایه کنند، بی شک اجرای این برنامه جامع از سوی این فرمانداری نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
فرماندار لامرد، همچنین مشارکت احزاب و گروههای مختلف سیاسی را در روند شتاب توسعه این شهرستان موثر دانست و گفت: در آینده نزدیک با این احزاب و گروههای سیاسی نشست برگزار خواهیم کرد.
شهرستان لامرد در فاصله 464 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار