شهردار خان زنیان گفت: ظرفیت‌های عظیم شهر خان زنیان مغفول مانده است، به مشکل بزرگ گیرودار اداری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سرمایه‌گذار به ما مراجعه می‌کند اما متأسفانه آن‌قدر در پیچ‌وتاب اداری و کاغذبازی‌های مرسوم گرفتار می‌شود که یا منصرف شده و یا دیگر رغبتی برای انجام کار ندارد.
کد خبر: ۵۹۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 25 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:نواب قائدی امروز  با بیان اینکه در 10 سال گذشته ظرفیت‌های عظیم شهر خان زنیان مغفول مانده است، به مشکل بزرگ گیرودار اداری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سرمایه‌گذار به ما مراجعه می‌کند اما متأسفانه آن‌قدر در پیچ‌وتاب اداری و کاغذبازی‌های مرسوم گرفتار می‌شود که یا منصرف شده و یا دیگر رغبتی برای انجام کار ندارد.

قائدی افزود: بنده عاجزانه از مسؤولان تمام سازمان‌ها درخواست می‌کنم که روند صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران را تسریع کنند.

وی پیشنهاد یک سیستم جامع الکترونیک را مطرح کرد و اظهار داشت: ایجاد این سیستم جامع می‌تواند در کاهش هزینه و وقت سرمایه‌گذار مفید واقع شود تا با مراجعه به آن و ثبت درخواست سرمایه‌گذاری، به‌سرعت این درخواست بررسی‌شده و جواب داده شود.

دکتر قائدی ادامه داد: عمده مشکل سرمایه‌گذاران همین گذراندن روند پروسه طولانی گرفتن مجوزهای لازم از سازمان‌های گوناگون است وگرنه ما سرمایه‌گذاران بسیاری در شهر خان زنیان داریم که علاقه‌مند به همکاری هستند.

یادآور می‌شود شهر خان زنیان در یک محور مواصلاتی مهم بر سر راه شیراز به خوزستان قرارگرفته و با توجه به اینکه تردد بسیاری در این جاده وجود دارد، به گفته قائدی شهردار این شهر تاکنون پیشرفتی که شایسته آن بوده را نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار