معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه جهرم گفت: مسئله تعلیم و تربیت و پرورش انسان‌ها در اختیار آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۵۹۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 25 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:ایرج قناعتیان در جشن ستارگان که به همت معاونت متوسطه آموزش و پرورش این شهرستان به منظور تجلیل از مدیران، دبیران و دانش‎‌‌آموزان برتر مقطع تحصیلی برگزار شد، با بیان اینکه پیشرفت و توسعه از آموزش و پرورش شروع می‌شود، اظهار داشت: مسئله تعلیم و تربیت و پرورش انسان‌ها در اختیار آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: در حالی که دستانی در پشت پرده می‌خواهند مسیر انحرافی را به دانش‌آموزان نشان دهند باید توجه داشت که رشد و شکوفایی جز با پویایی و بالندگی دانش‌آموزان ایجاد نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش جهرم نیز در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش جهرم در سال‌های گذشته توفیقات خوبی به‌ویژه در حوزه آموزش ابتدایی و متوسطه به‌دست آورده و در سطح استان جایگاه خوبی دارد.

عبدالله نورزاد افزود: جشن ستارگان یکی از برنامه‌های این مدیریت به منظور انگیزه بخشی به دانش‌آموزان جهت کسب نتایج عالی در کنکور است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش والدین این است که فرزندان به سعادت و موفقیت برسند و در آینده برای جامعه مفید باشند، گفت: توقع از دانش‌آموزان این است که این تلاش‌ها را به خوبی پاسخ بدهند و در مدارج علمی بدرخشند.

معاون مدیرکل آموزش و پروش فارس افزود: در شرایط اقتصادی کنونی خانواده‌ها برای فرزندان زحمات بسیاری می‌کشند و باید توجه داشت که پشت سر هر دانش‌آموز موفق یک والدین موفق است.

نورزاد با بیان اینکه نباید اسیر شایعاتی شد که بدون درس خواندن موفقیت حاصل می‌شود، خاطرنشان کرد: تنها راه موفقیت هر انسان آموزش بوده و هیچ کس بدون آموزش و طی مسیر درست و صحیح به موفقیت نمی‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار