فرماندار داراب گفت: داراب ازلحاظ تعدد پروژه‌های خیر ساز و مشارکت خیران، شهرستان اول استان فارس است.
کد خبر: ۵۹۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 24 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: عبدالرضا قاسم‌پوردر نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز داراب اظهار داشت: در سال گذشته خیران بالغ‌بر۸۰ میلیارد تومان در عرصه‌های مختلف مشارکت کرده‌ و در پروژه‌های آموزشی، درمانی، مذهبی و... حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

وی بیان کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز از پدیده‌های بعد از انقلاب و از برکات نظام جمهوری اسلامی است که باید روزبه‌روز بیشتر تقویت شود.

فرماندار داراب خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 29 پروژه آموزشی در سطح شهرستان داراب نیمه‌تمام است که مجموعه نوسازی مدارس فارس برای تکمیل پروژه‌ها جدی و عملیاتی وارد شدند.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه از سوی سازمان نوسازی مدارس رقم 3میلیارد تومان به پروژه‌های خیرساز داراب تعلق یافته است، اضافه کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پروژه‌های خیرساز را در اولویت قرار داده‌ایم و رسیدگی به آن‌ها برای ما یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: باوجوداینکه دریافت کد پروژه جدید ممنوع است اما برای ۲۲ پروژه کد جدید اخذ کرده‌ایم تا به این وسیله فعالیت پروژه‌های خیرساز رونق یابد.

فرماندار داراب با اشاره به حضور چشمگیر خیران روستای نوایگان و شهرک غدیر(نوایگان) اظهار داشت: خیران نوایگان علاوه بر حضور فعال در گلریزان، رقم ۷۰۰ میلیون تومان به احداث و تجهیز مدارس کمک کردند که بالاترین رقم اهدایی خیران شهرستان داراب بوده است.

قاسم‌پور اذعان کرد: وظیفه‌داریم روند کار خیران را تسهیل کنیم چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری امور خیریه جهاد مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار