استاندار فارس:مدیریت مناسب در بهره گیری از زیرساخت ها و منابع از اهمیت بسیاری برخوردار است و وجود مدیران کارآمد در رونق فعالیت های اقتصادی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال تاثیر چشمگیر خواهد داشت.
کد خبر: ۵۹۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 23 April 2018

تابناک فارس به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: اسماعیل تبادار در دیدار با مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشور در شیراز افزود: مدیریت مناسب در بهره گیری از زیرساخت ها و منابع از اهمیت بسیاری برخوردار است و وجود مدیران کارآمد در رونق فعالیت های اقتصادی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال تاثیر چشمگیر خواهد داشت.
وی ادامه داد: باید در انتخاب مدیران به شاخص های تخصص و تجربه توجه شود و اجازه ندهیم افرادی که فاقد این شاخص ها هستند در مناصب مدیریتی قرار گیرند.
استاندار فارس، بر لزوم توجه مجموعه های تولیدی به بازاریابی و برند سازی در کنار تولید تاکید و اظهار کرد: انتظار است که مسئولان صنایع شیر ایران ضمن حفظ و گسترش بازارهای داخلی، موضوع صادرات محصولات لبنی به سایر کشورها به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس را با جدیت دنبال کنند.
تبادار، فعالیت های صنایع شیر ایران و مجموعه های وابسته به این شرکت در فارس را از جمله دارایی های این استان در حوزه کشاورزی و دامداری برشمرد و گفت: این دارایی ها و زیر ساخت ها باید همواره از سوی مسئولان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی، از مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه خواست همکاری لازم برای رفع مشکلات این مجموعه و همچنین توسعه فعالیت آن را در دستور کار قرار دهند.
استاندار فارس، پایداری دامداری و مشاغل غیر مستقیم در این حوزه را در گرو ادامه فعالیت صنایع تولیدی لبنی دانست و افزود: با توجه به اینکه دامداری تامین کننده معاش بخش قابل توجهی از مردم استان فارس است، حمایت از مجتمع های تولیدات لبنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی، با اشاره به استقبال و اشتیاق موجود در کشور های حاشیه خلیج فارس برای استفاده از محصولات لبنی تولید ایران بیان کرد: این موضوع فرصت مناسبی برای توسعه صادرات این محصولات از استان فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار