کشتی گیران استان فارس برای شرکت در رقابت های آسیایی و بین المللی گرجستان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و بزرگسالان دعوت شدند.
کد خبر: ۵۹۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 23 April 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:دبیر هیات کشتی استان فارس، اظهار داشت: امیر رضا ده بزرگی در وزن 45 کیلوگرم، تنها کشتی گیری است که از این استان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.
فریبرز منوچهری اضافه کرد: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از هفتم اردیبهشت ماه جاری در خانه کشتی محمد بنا در تهران آغاز می شود و تا برگزاری رقابت های آسیایی ادامه دارد.
وی ادامه داد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آرژانتین که از بیستم اردیبهشت در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می شود، آماده می کند.
دبیر هیات کشتی فارس افزود: همچنین محمد رضا مختاری در وزن 67 کیلوگرم و محمد رضا رستمی در وزن 72 کیلوگرم دیگر کشتی گیران شیرازی هستند که به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شده اند.
وی گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان نیز برای شرکت در پیکار های بین المللی گرجستان، هفتم اردیبهشت در سالن محمد بنا در تهران برگزار خواهد شد.
منوچهری بیان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان خود را برای شرکت در رقابت های بین المللی واختانگادزه گرجستان که از بیست و دوم اردیبهشت در شهر باتومی این کشور برگزار می شود، آماده می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار