برق جدید فارس در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ دسته یک فوتبال، به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود.
کد خبر: ۵۹۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 22 April 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:در هفته ۳۳ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برق جدید فارس ساعت ۱۷ روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید دستغیب و مقابل دیدگان هواداران خود رودرروی گل گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

برقی‌ها با ۳۸ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند و در آخرین بازی خانگی خود قصد ندارند دست خالی زمین را ترک کنند.

تیم گل گهر سیرجان هم که در نیم فصل دوم با وینگو بگوویچ کاملا متحول شده با ۴۹ امتیاز، جایگاه هشتم را در اختیار دارد.

نماینده فارس در صورت کسب هر ۳ امتیاز، امکان صعود تا رده یازدهم را خواهد داشت و در طرف مقابل گل گهر سیرجان که انگیزه‌های بسیاری برای برد دارد می‌تواند تا مکان ششم بالا بیاید.

در هفته ۳۲ برق جدید با یک گل مغلوب آلومینیوم اراک شد و گل گهر سیرجان در دیداری پرگل ۵-۲ شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت.

شاگردان رحمان رضایی در نیم فصل دوم عملکرد موفقی نداشتند و با تنها یک برد، ۹ باخت، پنج تساوی و کسب هشت امتیاز از ۱۵ بازی در میان ۱۸ تیم، در جای شانزدهم قرار دارند.

رحمان رضایی پس از شکست هفته ۳۲ مقابل آلومینیوم اراک گفت:: با شرایط فعلی و مشکلات مالی برقی‌ها، شرایط برای ادامه همکاری با این مقدور نیست و این در حالیست که در چند وقت گذشته هم شایعاتی در خصوص فروش امتیاز این تیم به گوش می‌رسد و باید امیدوار بود برق جدید فارس فصل آینده با هدفگذاری بهتری در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور پیدا کند.

دیدار برق جدید فارس و گل گهر سیرجان را سامان سلطانی و کمک همایش هادی طوسی و مرتضی سلمان نژاد قضاوت می‌کنند.

در بازی رفت برق جدید فارس با گل‌های سعید خردمند و پوریاآریاکیا که در نیم فصل دوم از این تیم جدا شدند ۲-یک میزبان خود گل گهر سیرجان را شکست داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار