امام جمعه لارستان گفت:سپاه پاسداران از مصادیق شجره طیبه انقلاب است و این نهاد با الگوگیری از حضرت سیدالشهدا(ع) با حضوری فعال و موثر در عرصه‌های مختلف جهاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی و غیره خاری بر چشم دشمنان اسلام بوده و نقشه‌های آنان را خنثی کرده است.
کد خبر: ۵۹۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 21 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد حضرت امام حسین(ع)، ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، اظهار داشت: اباعبدالله الحسین(ع) پرچم مبارزه با ظلم را در کربلا برافراشت و تا روز قیامت الگوی آزادی خواهان است.

وی با گرامی‌داشت روز پاسدار، افزود: سپاه پاسداران از مصادیق شجره طیبه انقلاب است و این نهاد با الگوگیری از حضرت سیدالشهدا(ع) با حضوری فعال و موثر در عرصه‌های مختلف جهاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی و غیره خاری بر چشم دشمنان اسلام بوده و نقشه‌های آنان را خنثی کرده است.

امام جمعه لارستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی که بر مبنای مبانی نظام اسلامی شکل گرفته دانست و تصریح کرد: ثمرات و خدمات این نهاد مردمی بر هیچکس پوشیده نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حضرت امام(ره) در بیانی اذعان می‌کنند «من که وظیفه‌ام دعاگویی و سپاس و تشکر از همه سپاهیان، بسیجیان و ارتشیان است؛ باید به همه نیروهای نظامی کشور و به شما اطمینان دهم تا زمانی که زنده هستم و تا رمق در جسمم دارم از حمایت و دعای خیر برای شما دریغ نخواهم کرد و شما را از بهترین همراهان خود می‌دانم و همانگونه که در ایام جنگ در کنار شما بوده‌ام و شاید یکایک شما محبت و ارادتم را نسبت به خود احساس کرده اید، عزیز خواهید بود.»

وی با تأکید بر پرهیز از تصمیم‌های احساسی، بیان کرد: آنجایی که پس از انجام عملی حس پشیمانی به ما دست دهد، باید متوجه شویم که کارهای ما براساس احساس بوده و در آن عقل کمتر دخالت داشته است و باید بدانیم که عقل جز با پیروی از حق به کمال نمی‌رسد.

موسوی با گرامی‌داشت سالروز میلاد علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس(ع)، ادامه داد: حماسه درخشان حضرت عباس(ع)، نماد واقعی ایثار، شهامت و از خودگذشتگی در راه خداست که این روز به حق به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

وی همچنین جانبازان را نماد بارز ایثار، جوانمردی و مقاومت معرفی کرد.

این مسوول با تبریک میلاد حضرت زین‌العابدین(ع)، آن امام همام را نماد بصیرت و روشنگری دانست و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های امام چهارم شیعیان، واقعه کربلا در تاریخ ماندگار و جاودانه شد.

امام جمعه لارستان انقلاب فرهنگی را به عنوان انقلاب سوم برشمرد و تصریح کرد: مهمترین شاخصه نظام اسلامی، انقلاب فرهنگی است چرا که مقدمه و شرط لازم برای طی مسیر موفقیت در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است.

وی با بیان اینکه شکست آمریکا درواقعه طبس تحقق وعده الهی است، عنوان کرد: هرکس دین خدا را یاری کند، خداوند آنها را یاری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار