رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از فعالان نمونه صنعت، معدن و پیشکسوتان این حوزه‌ها در استان تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 20 April 2018

علی همتی پیرامون معرفی واحدهای نمونه اظهار داشت: واحدهای صنعتی و معدنی متقاضی که مایل به شرکت در این رقابت هستند می‌توانند با دانلود فایل مربوطه و دریافت فرم‌های یادشده در قسمت اطلاعیه‌ها از سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس به آدرس www.frs.mimt.gov.ir نسبت به تکمیل فرم اقدام و پس از تکمیل جهت بررسی و پیگیری‌های بعدی تا تاریخ 12 اردیبهشت 97 به سازمان صنعت، معدن و تجارت مرکز استان و یا به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان تحویل دهند.

وی افزود: این سازمان برای شناسایی الگوها و تجربه‌های موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان به‌عنوان صنعتگر نمونه، بهره‌بردار نمونه معدن روباز و زیرزمینی، مکتشف نمونه (دارای گواهینامه کشف) و پیشکسوت نمونه معدن و صنعت با فراخوان از بنگاه‌های صنعتی و معدنی برای ثبت‌نام دعوت کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از فعالان این عرصه دعوت‌شده تا با دریافت پرسشنامه‌های واحد صنعتی نمونه به همراه فرم‌های بهره‌بردار نمونه معدن روباز و زیرزمینی، بر اساس عملکرد سال 96 خود نسبت به تکمیل و ارسال آن‌ها به سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اقدام کنند.

همتی تصریح کرد: میزان تولید، فروش، سود عملیاتی و ارزش موجودی انبار کالای ساخته‌شده، هزینه‌های انرژی مصرفی، تحقیق و نوآوری و آموزش نیروی انسانی، ارزش صادرات، نیروی انسانی (به‌ویژه تحصیل‌کردگان بالاتر از دیپلم)، مشتری مداری و گواهینامه‌های معتبر کیفیت ازجمله شاخص‌های مطروحه واحد تولیدی موردسنجش در این پرسشنامه است.

وی پیرامون در مورد فرم معرفی بهره‌بردار نمونه معدن روباز، خاطرنشان کرد: بهره‌بردار معدن نیز در این فرم باید نسبت به تکمیل اطلاعات در خصوص نام و نوع ماده معدنی، میزان ذخیره قطعی، میزان استخراج مندرج در پروانه، میزان استخراج سالانه واقعی و میزان کل سرمایه‌گذاری (به نرخ ثابت سال 1396) اقدام کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این فرم‌ها بر اساس معیارهای مشخص‌شده واحدهای متقاضی موردسنجش قرار می‌گیرند.

همتی بابیان این‌که واحدهای صنعتی نمونه در دو سطح نمونه استانی و کشوری در مراسم روز صنعت معرفی خواهند شد، مطرح کرد: لیست واحدهای نمونه در نرم‌افزار طراحی‌شده تجزیه‌وتحلیل و ضریب رقابت‌پذیری واحدها موردسنجش قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار