مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از فعالیت 13 تا 15 هزار کارگر در ابتدای دولت دهم در شهرک شکوهیه یاد کرد و گفت: در 6 ماه دوم سال گذشته این آمار به 18 تا 21 هزار کارگر رسید و امیدواریم در سال جاری بتوانیم همچنان تعداد کارگران این شهرک را افزایش دهیم.
کد خبر: ۵۹۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم، امیر هوشنگ طیبی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، با اشاره به اینکه سال گذشته در سطح کشور با مشکلات اقتصادی مختلفی روبرو بوده‌ایم، اظهار کرد: با وجود این مشکلات سال گذشته در حوزه صنعتی استان قم روند پر رونق و مطلوبی را سپری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته 190 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران بخش صنعت واگذار شده است، اضافه کرد: بیش از 63 قرارداد احداث واحدهای صنعتی در استان قم بسته شده که اثر این واحدها در افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و شادابی جمعیت جویای کار طی سال‌های آینده به خوبی قابل احساس خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: سال گذشته 183 واحد صنعتی با ایجاد هزار و 841 شغل و 342 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری مستقیم در شهرک‌های صنعتی استان قم فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با تاکید بر اینکه 35 کارگاه صنعتی در سال گذشته به سرمایه‌گذاران واگذار شده است، عنوان کرد: سال گذشته 63 زمین برای احداث واحدهای کارگاهی در اختیار صنف درودگران قرار گرفته است.

طیبی‌نژاد با اشاره به اینکه 60 درصد تولیدات مصنوعات چوبی کشور در قم تولید می‌شود، گفت: تاکنون رکود اقتصادی برطرف نشده است و با وجود تغییرات چشم‌گیر قیمت دلار و توزیع نامناسب ارز بسیاری از واحدها با مشکلات مختلف روبرو شده‌اند اما امیدواریم بتوانیم حمایت‌های لازم را از این واحدها داشته باشیم تا در حوزه صنعت با خسارت‌های سنگین روبرو نشویم.

وی از فعالیت 13 تا 15 هزار کارگر در ابتدای دولت دهم در شهرک شکوهیه یاد کرد و افزود: در 6 ماه دوم سال گذشته این آمار به 18 تا 21 هزار کارگر رسید و امیدواریم در سال جاری بتوانیم همچنان تعداد کارگران این شهرک را افزایش دهیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار