مدیرکل اسبق تربیت بدنی:
مدیرکل اسبق تربیت بدنی قم با اشاره به اتفاق های برنامه 90 در هفته جاری در مورد فوتبال و فوتسال قم گفت: متاسفانه برخی افراد تحت عنوان مسئولان ورزش قم در این برنامه در برابر دیدگان ملت ایران، خودزنی کرده و چهره فرهنگی و ورزشی این شهر مقدس را به شدت مخدوش نمودند.
کد خبر: ۵۹۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 19 April 2018

به گزارش تابناک قم،دکتر قدرت الله باقری خاطرنشان کرد: فاجعه بار تر از سقوط تیم های فوتبال صبای و تیم فوتسال هیات فوتبال، آبروی شهر مقدس قم بود که در برنامه 90 توسط عده ای از خود قمی ها به تاراج گذاشته شده و باید هر چه زودتر برای بازسازی این چهره مخدوش شده، تدبیری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: به عنوان فردی که در رده های مختلف ورزش استان فعالیت داشتم هنوز از اتفاق های برنامه 90 در شوک قرار دارم و اینگونه پرده دری ها، رو کردن پشت پرده ها ، و آبروی ورزش قم را به حراج گذاشتن و رسوایی، برایم قابل هضم نیست.

باقری بیان داشت: ادبیات به کار گرفته شده در برنامه 90 برای استان قم به عنوان پایگاه فرهنگی انقلاب و شهر خون و قیام، بسیار زننده بود و به عنوان یک قمی احساس شرمندگی می کنم.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر عده ای از سراسر کشور با ساختن کلیپ ها و جک های زننده از برنامه 90 و اتفاق های آن، هجمه های زیادی به مردم قم وارد کردند و مسئولان نباید در برابر این حوادث بی تفاوت باشند.

باقری بیان داشت: آوردن تیم فوتبال صبا به قم یک ارزش بود ولی از دست دادن آن یک رسوایی اجتماعی است، ولی مهمتر از این رسوایی، تخلف ها و اتفاق های پشت پرده بود که متاسفانه در برنامه 90 رونمایی شد، اکنون نسبت به ورزش این استان بدبینی زیادی در کشور ایجاد شده و پیام ها و گزارش هایی که از سطح ملی برای ما ارسال می شود، حاکی از این مساله است.

وی پیشنهاد داد: در مسئولیت های مهم ورزشی باید بازسازی و تجدید نظر صورت گیرد و افراد شایسته در جایگاه واقعی خود قرار گیرند، ورزش قم نیاز به مهندسی و بازسازی دوباره است و همه مردم قم خواهان برخورد قاطع با متخلفان و پیگیری جدی ادبیات های به کارگرفته شده در برنامه 90 هستند.

مربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: ما در استان قم از ظرفیت ورزش به خوبی استفاده نکردیم، در حالی که ورزش مهمترین ابزار برای جلوگیری از بزهکاری ها و معضلات اجتماعی است.

باقری خاطرنشان کرد: بنده استاد راهنمای آقای فردوسی پور هستم و حاضرم با ایشان رایزنی کنم تا عقلای ورزشی استان از همان برنامه 90 که آبروی قم مورد هتک حرمت قرار گرفته، دوباره حیثیت ورزش قم بازسازی شده و به اتفاق های آن برنامه واکنش های منطقی داده شود.

در برنامه 90 دوشنبه هفته جاری، کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم، ناصر شریفی عضو هیات رئیسه هیات فوتبال قم، مسعود راشکی سرمربی تیم صبا و برخی بازیکنان تیم صبا به افشاگری در مورد برخی اتفاق های پشت پرده فوتبال و فوتسال پرداختند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار