نماینده مردم شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکان‌سنجی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان انار امروز انجام می‌شود گفت: بزرگترین پروژه فروکروم ایران امروز با حضور وزیر اقتصاد در رفسنجان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 19 April 2018

احمد انارکی‌محمدی در حاشیه نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ستاد اقتصاد مقاومتی و فعالان اقتصادی استان کرمان با وزیر اقتصاد در کرمان  با اشاره به دعوت از کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای حضور در استان کرمان اظهارداشت: سرمایه‌گذاری‌های خارجی زیادی در رفسنجان انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر دو روزه وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان افزود: در سفر امروز کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به شهرستان رفسنجان و انار، طرح‌ها و پروژه‌های زیادی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: امکان‌سنجی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان انار امروز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در این سفر هزار و 264 میلیارد تومان پروژه با حضور وزیر اقتصاد در رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود بیان کرد: بزرگترین پروژه فروکروم ایران امروز با حضور وزیر اقتصاد در رفسنجان افتتاح می‌شود.

انارکی‌محمدی با بیان اینکه از بخش خصوصی تشکر می‌کنم که در قالب اتاق بازرگانی کار توسعه را در مسیر خود انجام دادند گفت: امروز شاهد شکوفایی منطقه هستیم و این یک ظرفیت بزرگ برای هم شهرستان رفسنجان و هم استان کرمان است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار