مدیر کل ثبت اسناد املاک مازندران اظهار کرد
مدیر کل ثبت اسناد املاک از صدور بیش از ۹۲۲هزار انواع سند با رشد ۱۴ درصد در دفاتر اسناد رسمی استان در سال ۹۶ خبر داد و افزود در این مدت ۲۳۴ هزار گواهی امضاء،۲۳هزار واقعه ازدواج و ۸هزار و۲۲۲واقعه طلاق را از خدمات ارائه شده توسط دفاتر اسناد رسمی ،ازدواج و طلاق استان عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 19 April 2018

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل ثبت اسناد املاک در گفتگویی اظهار داشت: در مدت ۳۱ ماه که در خدمت مردم شریف استان مازندران بودم به یاری خدا و کمک معاونین و همکارانم توانستیم رتبه استان را در برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد و املاک ارتقاء داده و از رتبه های پائین به سوم کشور برسانیم که در سال ۹۶این رتبه باز هم ارتقاء یافت و به رتبه برتر دست یافته ایم.

بهادر مدیر کل ثبت اسناد و املاک به همراه معاونین ، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و جمعی از رؤسای ادارات ستادی و تعدادی از سردفتران اسناد رسمی ، ازدواج و طلاق در آستانه یکصد و هفتمین سال تأسیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عصر امروز با حضور در محل استانداری با اسلامی استانداردیدار کردند

محمدحسن بهادر در این دیدار ثبت اسناد و‌املاک را از قدیمی ترین دستگاههای اجرایی و حاکمیتی کشور خواند و اظهار داشت مأموریت اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک اعتبار بخشی به اسناد و تثبیت مالکیت مشروع و قانونی اشخاص است که ثبت شرکتها، اجرای اسناد رسمی ، صدور سند مالکیت و سایرموارد در این حوزه را شامل می شود.

وی افزود در مدت ۳۱ ماه که در خدمت مردم شریف استان مازندران بودم به یاری خدا و کمک معاونین و همکارانم توانستیم رتبه استان را در برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد و املاک ارتقاء داده و از رتبه های پائین به سوم کشور برسانیم که در سال ۹۶این رتبه باز هم ارتقاء یافت و به رتبه برتر دست یافته ایم

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خاطر نشان کرد در سال 95با تعامل ایجاد شده میان ثبت اسناد و املاک و ادارات کل بنیاد ومسکن و اوقاف و امور خیریه استان،این دو دستگاه توانستند رتبه اول صدور اسناد در کشور را به خود اختصاص دهند.

بهادر صدور اسناد مالکیت انفال در شهرستانهای کلاردشت و تنکابن و جلوگیری از زمین خواری در منطقه را از دیگر اقدامات اداره کل متبوع خود خواند که حاصل تعامل و همکاری با اداره کل منابع طبیعی غرب استان بوده است.

بهادر اظهار داشت :بیش از 86 درصد خدمات ثبتی به وسیله 44 سامانه الکترونیکی صورت می پذیرد که شناسنامه سامانه ها اخیرا توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران صادر و فروردین ماه امسال در سازمان ثبت اسناد و املاک رونمایی گردید‌.
این مسئول ، ثبت اسناد و املاک را دارای نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش درمیان خانواده ها و جامعه عنوان کرد و گفت صدور بیش از ۱۹۲هزار سند مالکیت کاداستری و کسب بیش از ۹۸میلیارد تومان درآمد در سال گذشته از جمله اقدامات این اداره کل بوده است. وی تصریح کرد خدمات شبه قضائی در ثبت اسناد و املاک آن را به داداگستری کوچک تبدیل کرده است که اجرای اسناد رسمی و وصول بیش از ۳۹۱میلیارد تومان مطالبات بانکهای دولتی و خصوصی با ۵۵درصد رشد توانست رتبه سوم کشور را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

مدیر کل ثبت اسناد املاک همچنین از صدور بیش از ۹۲۲هزار انواع سند با رشد ۱۴ درصد در دفاتر اسناد رسمی استان در سال ۹۶ خبر داد و افزود در این مدت ۲۳۴ هزار گواهی امضاء،۲۳هزار واقعه ازدواج و ۸هزار و۲۲۲واقعه طلاق را از خدمات ارائه شده توسط دفاتر اسناد رسمی ،ازدواج و طلاق استان عنوان کرد.

حیدرزاده رئیس کانون سر دفتران ودفتریاران استان مازندران و نائب رئیس شورای عالی سر دفتری کشور نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیری با تجربه و با درایت دراستانداری مازندران افزود دفاتر اسناد رسمی گرانیگاه سرمایه گذاری ،امنیت اجتماعی واقتصادی همچنین حافظ امنیت حقوقی و روانی جامعه بوده که با صدور و تولید اسناد رسمی به همراه اداره ثبت اسناد و املاک دومین دستگاه پردرآمد در کشور می باشند.وی از خدمات و اقدامات ارزشمند بهادر در مدت حضور در استان مازندران تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این دیدار اسلامی استاندار مازندران ضمن تبریک اعیاد و ایام شعبانیه یکی از اصول مهم انقلاب اسلامی را خدمت بی منت به مردم دانست که این امر در سایه مدیران متعهد و دانا امکان پذیر می باشد.

وی اقدامات و خدمات صورت گرفته توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر خواند و افزود کلیه ادارات در استان باید از این اقدامات و ارائه خدمات الکترونیکی توسط ثبت اسناد و‌املاک تأسی گیرند.

وی در پایان برای حل مشکلات مطرح شده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اعلام آمادگی کرد و قول مساعد داد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار