فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای در شیراز دستگیر و 25 فقره سرقت از مغازه های این شهر از وی کشف شد.
کد خبر: ۵۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 19 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، جمع خبرنگاران افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت مغازه، ماموران کلانتری 13 عباسیه شهرستان شیراز برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی بیان کرد: ماموران کلانتری پس از تحقیقات فنی، تخصصی، گشت زنی های هدفمند و بررسی دوربین های مدار بسته در نهایت سارق را با شناسایی و دستگیر کردند.
گودرزی با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات از کلانتری به پلیس آگاهی استان منتقل شد، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که وی از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.
این مقام انتظامی گفت: متهم در برابر ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به 25 فقره سرقت مغازه در شیراز اقرار کرد.
وی، با اشاره به اینکه صحنه های سرقت بازسازی و همه شاکیان شناسایی شده اند، بیان کرد: این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار