معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی؛
 تابناک مرکزی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: در چشم انداز وزارت ورزش جوانان تاپایان سال 1400 تعداد سمن های جوانان استان مرکزی به 70 سمن خواهد رسید.
کد خبر: ۵۹۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 19 April 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در اولين جلسه ستاد ساماندهي استان مرکزی که با موضوع برنامه ريزی هفته جوان به رياست استاندار برگزار شد، گفت: در چشم انداز وزارت ورزش جوانان تاپایان سال 1400 تعداد سمن های جوانان استان مرکزی به 70 سمن خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر 52 سمن جوانان فعال در سطح استان مرکزی و در حوزه هاي مختلف در حال  فعالیت هستند که با توجه به توسعه مشارکت هاي اجتماعي جونان، تلاش داریم در شهرستان هایی که در بخش جوانان فاقد سم هستند نيز سمن جوانان راه اندازی شود.

امیدی بیان داشت: در حوزه ستاد ساماندهی و امورجوانان تلاش می گردد تا در سال جاری و با تاکید استاندار تعداد 10 جلسه در سطح  شهرستانها برگزار گردد که در این جلسات، موضوعات مختلف جوانان مطرح و تلاش مي شود با همكاري دستگاه هاي عضو در جهت رفع مشکلات اين قشر، گام مهمی برداشته شود .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: در بخش  ازدواج و تعالی  کارگاه های متعددی در راستای آموزش مهارت هاي خانواده با هدف فرهنگسازی جوانان و خانواده ها در راستاي افزايش ازدواج جوانان و كاهش چشمگير طلاق در سطح استان در سال گذشته برگزار گرديد و در نظر است اين روند در سال جاري مطابق برنامه توسعه ششم با نظم بيشتري ادامه يابد.

امیدی اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت ورزش وجوانان در حوزه فرهنگی در سال 96  اداره کل جایگاه خوبی بدست آورده و در سال جدید نیز تلاش می گردد برنامه ریزی خوبی در حوزه فرهنگی در سطح شهرستانها صورت گیرد تا جوانان را با فرهنگ ناب اسلامی آشنا سازیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان در خصوص مهمترین فعالیت سال 96 با اشاره به افتتاح خانه جوان افزود:  سال گذشته به همت استاندار مرکزی و با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر اراک خانه جوان اراک با حضور خانم ابتکار مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مسئولین استانی افتتاح شد كه این مرکز در اختیار جوانان قرار گرفته تا با برنامه ریزی مناسبت نسبت به برگزاری کلاس ها  وفعالیت های خود اقدام نمایند.

وی در پایان گفت: مجمع استانی سمن های جوانان استان مرکزی برگزار شد که در حال حاضر منتظر  تایید وزارت ورزش وجوانان هستیم که این مجمع نیز می تواند در راستای رفع مسائل ومشکلات جوانان  گام هاي مؤثري بردارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار