رئیس حج و زیارت استان فارس از اعزام ۳ هزار و ۶۳۰ نفر از این استان به حج تمتع خبر داد و گفت: امسال ۲۶ کاروان از فارس به حج تمتع اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 18 April 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی با اشاره به افزایش کاروان‌های حج استان فارس به 26 کاروان اظهار داشت: ظرفیت حج تمتع در استان فارس تکمیل شده و امسال 3 هزار و 630 نفر از تاریخ 26 تیرماه به بعد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه کسانی که تا تاریخ 30 دی ماه 85 ودیعه‌گذاری کردند، در صورت ثبت‌نام جدید در لیست انتظار قرار می‌گیرند گفت: نقل و انتقالات تنها از طریق شرکت‌ها و دفاتر زیارتی مجاز صورت می‌گیرد.

رئیس حج و زیارت استان فارس درباره پوشش سفر حج دیگر استان‌ها افزود: ممکن است که یک کاروان از استان کهگیلویه و بویراحمد از فارس اعزام شوند که البته هنوز این موضوع به صورت قطعی مشخص نشده است.

زینلی با اشاره به نکاتی که حجاج قبل از سفر باید رعایت کنند، عنوان کرد: حجاج در کلاس‌های آموزشی شرکت و نسبت به انجام امور پزشکی مرتبط اقدام کنند.

زینلی درباره سفرهای عتبات نیز بیان کرد: سفرهای عتبات کماکان با 2 پرواز در هفته و روزانه 3 کاروان زمینی انجام می‌شود و از مردم تقاضا می‌شود با توجه به اینکه برخی از سودجویان از احساسات مردم سوءاستفاده کرده و با ویزاهای جعلی و غیرمجاز مردم را فریب می‌دهند، حتما به دفاتر مجاز زیارتی مراجعه کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس از برخورد دولت عراق با دارندگان ویزاهای جعلی و غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: مردم باید مراقب باشند و برای ثبت نام عتبات تنها به دفاتر مجاز خدمات زیارتی که نام آنها در سایت حج و زیارت است، مراجعه کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار