رئیس شورای شهر اهواز:
رئیس شورای شهر اهواز گفت: نسبت دادن مشکل آبگرفتگی زیرگذر شریعتی به شهرداری و شورای فعلی منصفانه نیست.
کد خبر: ۵۹۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 17 April 2018

سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز صبح امروز با حضور ۱۱ عضو برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ محمد جعفر فلسفی در ابتدای جلسه با اشاره به حواشی به وجود آمده در پی بارندگی‌های اخیر اهواز، اظهار کرد: بارش رحمت الهی در روزهای اخیر موجب امیدواری شد اما خسارت و مشکلاتی را نیز برای مردم به وجود آورد.

رئیس شورای شهر اهواز در رابطه با آب‌گرفتگی زیرگذر شریعتی، افزود: سیستم آب‌های سطحی این زیرگذر فعال است اما شبکه‌ای مجزا از شبکه فاضلاب برای آن در زمان احداث درنظر گرفته نشده است.

وی با تأکید بر ضرورت چاره اندیشی در این خصوص، گفت: نسبت دادن این مسئله به عملکرد شهرداری و شورای شهر فعلی درست نیست. در زمان انتقاد باید انصاف را رعایت کرد.

 در ادامه جلسه شورای شهر لایحه مناقصه واگذاری خدمات امور شهری منطقه ۴، ۵، ۶ و ۷ مورد بررسی قرار گرفت و توسط اعضا به تصویب رسید.

در رابطه با مناقصه منطقه ۵ اعلام شد که ۱۱ شرکت اسناد مناقصه را خریداری کردند و قیمت کارشناسی آن نیز ۱۰۹ میلیارد ریال تعیین شده بود.

شرکت «وحدت صنعت کارون» با مبلغی بالغ بر ۱۰۵ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال برنده این مناقصه شد.

شرکت «زیتون کاران پاسارگاد» نیز برنده مناقصه واگذاری خدمات امور شهری منطقه ۷ با قیمت ۱۰۵ میلیارد و ۲۱ میلیون ریال شده است.

شرکت «سبل پیشه اندیکا» نیز با ۱۱۷ میلیارد ریال برنده مناقصه واگذاری خدمات امور شهری منطقه ۶ اعلام شد.

در مناقصه منطقه ۴ شهر اهواز نیز «شرکت نگین‌سازان سرتپه» با قیمتی بالغ بر ۱۰۳ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال برنده شد.

عبدالرحیم کعب‌عمیر عضو شورای شهر با تأکید بر ضرورت تجدید نظر در مناقصات، عنوان کرد: سوابق شرکت‌ها باید در مناقصات ارزیابی شود. اعمال سلیقه در این موارد وجود دارد و باید با شفافیت و کارشناسی دقیق انجام شود.

داود ندیم مؤسس مدرسه سرمایه گذاری و پدر سرمایه گذاری شهری ایران مهمان ویژه جلسه شورای شهر اهواز بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار