پانزدهمین جلسه نقد و بررسی کتاب شعر زنان با بررسی کتاب «پریزاد» اثر سارا جلوداریان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 17 April 2018

به گزارش تابناک : پانزدهمین جلسه نقد و بررسی کتاب شعر زنان با بررسی کتاب «پریزاد» اثر سارا جلوداریان و با حضور بهروز یاسمی، پروانه دلاور و فریبا یوسفی برگزار می‌شود.

کتاب «پریزاد» دربرگیرنده تمامی اشعار جلوداریان از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۹ است. این دفتر سه فصل با عنوان‌های «عشق»، «عطش» و «راز» را شامل می‌شود. فصل نخست این مجموعه دربرگیرنده سروده‌های اجتماعی و عاطفی، فصل دوم نیز مجموعه اشعار آیینی و مذهبی‌ و فصل سوم این مجموعه با عنوان «راز» نیز دربرگیرنده ترانه‌های شاعر است.

تازه‌ترین نشست «یک ماه، یک کتاب» با شعرخوانی شاعران حاضر در جلسه همراه خواهد بود.

این نشست، ساعت ۱۶چهارشنبه ۲۹ فروردین، در سالن سلمان هراتی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ دایر و ورود برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

گفتنی است، سارا جلوداریان متولد سال ۱۳۵۸ است. «خاطرات مشترک» عنوان نخستین مجموعه شعر منتشر شده اوست که در جشنواره خوارزمی سال ۱۳۸۶ برگزیده شده و همچنین نامزد دریافت جایزه از جشنواره شعر فجر بوده است.

وی دومین مجموعه شعرش را که شامل سروده‌های آیینی و مذهبی‌اش بوده است در دفتری با عنوان «هر جاده‌ای به منزل مجنون نمی‌رسد» با مقدمه مشفق کاشانی و توسط نشر هزاره ققنوس در سال ۱۳۸۶ منتشر کرده است.

همچنین سومین مجموعه شعر او با عنوان «نی‌زار گواه است» شامل سروده‌های مذهبی و آیینی در سال ۱۳۸۷ توسط نشر آرام دل به چاپ رسیده و چهارمین مجموعه غزل وی نیز با عنوان «خاطرات مشترک» (ویرایش جدیدی از نخستین مجموعه شعرش با همین عنوان) توسط نشر شانی منتشر شده است.

مجموعه «آتش و گلستان» نیز از این شاعر توسط نشر سوره مهر به بازار کتاب آمده است.

 

 

منبع : مهر 

برچسب ها: نقد کتاب ، حوزه هنری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار