امیر سرتیپ ذبیح‌الله بهمن‌زیاری عصر دوشنبه در جلسه‌ی علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: این اطمینان را به تمام هموطنان خصوصا مردم فارس و شیراز می‌دهیم که ارتش قهرمان ایران اسلامی، امروز بیش از هر زمان آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۹۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 16 April 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا:امیر سرتیپ ذبیح‌الله بهمن‌زیاری تاکید کرد که نام تیپ 55 هوابرد، پایگاه هوایی شهید دوران، تیپ 37 زرهی و دیگر یگان‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در فارس در اوج آمادگی قرار دارد و گفت: در رژه‌ی روز ارتش، بخشی از دست‌آوردها و تجهیزات و توان نظامی ارتش به نمایش گذاشته خواهد شد.

فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز تاکید کرد که ارتش جمهوری اسلامی به لحاظ تجهیزات و توان نظامی نه تنها از کشورهای منطقه عقب نیست بلکه یک سر و گردن از سایر نیروهای نظامی بالاتر قرار دارد و آمادگی کامل برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی را دارد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز با تاکید براینکه بخشی از اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی از برکت ارتش است، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب نیروهای ارتش با اتکا بر نیرو و دانش داخلی، ارتش توانمندی بدون اتکا به نیروهای خارجی را ایجاد کردند.

امیر سرتیپ دوم منصور محمدی با اشاره به خدمات ارتش در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بیان کرد: انحلال ارتش یکی از دسیسه‌های دشمنان انقلاب بود که با درایت امام خمینی (ره) ناکام ماند.

این فرمانده نظامی ارتش در فارس با تصریح ‌اینکه امام(ره) محکم مقابل انحلال ارتش ایستادگی و روزی را بنام ارتش نام گذاری کرد و پیوند محکم میان مردم و ارتش ایجاد شد، افزود: ارتش با حضور و آمادگی در جنگ توانست جلو پیشروی دشمن بعثی در جنگ تحمیلی را بگیرد و بعد از آن هم ارتش با تقدیم شهداء و جانبازان بسیاری سرافراز از مشکلات بیرون آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار