رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با ارائه بیش از 30 هزار نفر خدمات درمانی و بهداشتی در بخش مزایجان بوانات، پاسارگاد و بخش سیمکان جهرم از فعاليت‌هاي بسیج جامعه پزشکی در سال 96 است.
کد خبر: ۵۹۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ 16 April 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:فرخ بهارلویی اظهار داشت: برپایی 100 عنوان ویژه‌برنامه‌های بهداشتی، درمانی، جذب نیروی دانشجویی و اساتید برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی، علمی، مذهبی، پژوهشی توسط نخبگان بسیجی در قالب اخلاق پزشکی، طب سنتی و نیز کارگاه و مهارت‌های آموزشی از سال گذشته تاکنون انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح نظارت سلامت اداری با هماهنگی ستاد امربه‌معروف، معاونت فرهنگی دانشگاه، نهاد مقام معظم رهبری و نیز ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها، مطب‌ها، بیمارستان‌‌‌ها از دیگرفعالیت‌های درمانی و بهداشتی بوده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس تصریح کرد: اعزام 189 تیم‌ عمومی به سرپرستی یک پزشک عمومی و همکاری کارشناسان پرستاری، مامایی، بهداشت و درمان و تغذیه به مناطق محروم و کم برخوردار و نیز راه‌اندازی 11 درمانگاه تک و تخصصی برای کمک به نیازمندان شهری و روستایی از سوی این نهاد اجراشده است.

بهارلویی بیان داشت: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با ارائه بیش از 30 هزار نفر خدمات درمانی و بهداشتی با تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی شامل اتاق‌های، عمل، ریکاوری، آزمایشگاه رادیولوژی سیار در بخش مزایجان بوانات، شهرستان پاسارگاد و بخش سیمکان جهرم از دیگر عملکرد بسیج جامعه پزشکی است.

وی اضافه کرد: برپایی 3 کلینیک سیار دندانپزشکی، نشست‌های ماهیانه فرهنگی و سیاسی، دیداربا خانواده معظم شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، ورزشی و علمی و نیز اردو‌های زیارتی و تفریحی با حضور 900 نفر از اعضای بسیج، نمایشگاه به مناسبت هفته سلامت، فتح خرمشهر و دیگر مناسبت‌ها از سوی این نهاد مردمی اجراشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار