در یکی از دیدارهای هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم فجر سپاسی شیراز و مس کرمان به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۵۹۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 16 April 2018

تابناک فارس به نقل از دی اسپورت:در یکی از دیدارهای مهم هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۷ دو تیم فجر سپاسی شیراز و مس کرمان در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف هم می روند.

 

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار :

 

تیم فوتبال فجر در هفته سی و یکم رقابت ها در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه پر گل سه بر یک تیم شهرداری تبریز را شکست دهد ، تیم مس نیز در خانه با تساوی بدون گل مقابل تیم مدعی بادران تهران متوقف شد.

 

فجری ها که فصل خوبی را سپری کرده اند در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی مسابقات حضور دارند و یکی از بخت های اصلی صعود به لیگ برتر بشمار می روند، آنها اگر بتوانند در سه دیدار باقی مانده حداکثر امتیازات لازم را کسب کنند می توانند پس از سال ها به لیگ برتر باز گردند جایی که به آن تعلق دارند، مسی ها اما بر خلاف حریف خود شانسی برای صعود ندارند، آنها فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده اند و شاید کسب جایگاهی مناسب آخرین هدف کرمانی ها باشد.

 

طلایی پوشان شیرازی از سی و یک دیدار گذشته هفده پیروزی، هفت تساوی و هفت شکست را بدست آورده اند و با ۵۸ امتیاز در رده دوم جدول جای دارند، نارنجی پوشان کرمانی نیز چهارده پیروزی، شش تساوی و یازده شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۴۸ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی حضور دارند.

 

تیم فجر سپاسی تا بدین جای کار در مصاف با حریفان چهل و سه گل به ثمر رسانده و بیست گل نیز دریافت کرده است، آنها صاحب یکی از برترین خطوط حمله و دفاع لیگ هستند، تیم مس کرمان نیز در تقابل با رقبا سی و شش بار موفق به گلزنی شده در حالی که سی و یک بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

 

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار می تواند جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند و یک گام دیگر به صعود نزدیک تر شود، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت عدم نتیجه گیری تیم ملوان می تواند به رده ششم جدول صعود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار